Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger web designer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg er i gang med at starte en virksomhed op, i forbindelse med det har jeg bruge for en web designer plus fotograf, som også er dygtige indfor sine fag.
Er det noget for dig??? Så er jeg villige til at give 38% af alt indtægt.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:12

Hej.

Hvis det der skal lykkedes for dig, skal du formentlig skrive lidt mere om projektet, som hvad dine eventuelle forventninger til et givent samarbejde skulle være.

God december,

Tobias E

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 14:14

Er det racerteamet du taler om? 

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 14:20

Jeg vil gerne høre lidt mere om krav og tanker bag dit projekt.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:15

northstate:
Hej
Jeg er i gang med at starte en virksomhed op, i forbindelse med det har jeg bruge for en web designer plus fotograf, som også er dygtige indfor sine fag.
Er det noget for dig??? Så er jeg villige til at give 38% af alt indtægt.

Yes tell us more :)

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:30
Mange tak for input. Mit virksomhed kommer til at handler om netværk. Hvor mindre virksomheder tegner abnnoment hos mig, og jeg skal så ud og finder kunder til dem. Det ville være alt, fra rengøring til håndværker. Jeg kommer til at finde kunder for de små virksomheder der tegner abnnoment hos mig. Jeg har allerede et par mindre virkomheder der har vist intresse for mine ideer. Jeg skal bruge en fotograf og en webdesigner for at lave små virksomheders profiler, hvor man kan se deres arbejde der er bliver fuldført igennem os, for ris og ros. Der kommer også til at stå lidt om virksomheden på profilen og billeder af deres virksomhed.

MVH Abbas Anwar
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:44

Interesting

Skype call?

your.virtual.ninja

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:01

Lyder bestemt som en interessant idé!

Kan se du har fravalgt funktionen 'Privat besked' i din profil, er det muligt at kontakte dig andetsteds?  

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 16:49

Med mindre du får RIGTIG mange virksomheder tilknyttet tænker jeg det bliver en forholdsvis begrænset opgave for en fotograf.  Det er måske heller ikke smart med kun én fotograf - hvis du er landsdækkende - så bliver der megen kørsel.

Måske det var en idé i stedet at have en aftale med 5-6 fotografer rundt i landet som du kunne give en pris for at tage billeder til et firmas profil.

Sådan en opgave vil jeg gerne løse, hvis det skal være - du er velkommen til at kontakte mig på dirch@lindfoto.dk.

PS. ved du der findes noget lidt lignende, som hedder www.servicebyen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:51

Hej,

Dit projekt lyder meget interessant og rigtig nok den tidligere komentar i forhold til at samle et lille hold op af fotografer rundt omkring i landet.

Jeg er uddannet grafsik designer og multimediedesigner. Har arbejdet freelance med grafisk design og webdesign siden 2004. Jeg har et solid netværk af samarbejdspartner og her i blandt en fotograf som jeg bruger når der er behov efter nogle prof billeder.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at komme i gang så hvis du stadig søger så skriv til mig til mail@design-inc.dk eller tjek min hjemmeside her www.design-inc.dk

Mvh.

Marianne

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)