Hej Kaare. Ja. Det er rigtigt. :-) Som Kaare også siger, så er Linkbuilding en stor hjælp! ;-) |
Har du en email jeg kan kontakte dig på? Har et par ting jeg gerne vil høre dig om! :)
Hej Kaare. Ja. Det er rigtigt. :-) Som Kaare også siger, så er Linkbuilding en stor hjælp! ;-) |
Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.
Har du en email jeg kan kontakte dig på? Har et par ting jeg gerne vil høre dig om! :) |
Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/
Hvis du vil have traffik så kan du jo tilmelde dine RSS feeds til nogle rss aggregators på nettet, har ikke selv erfaring med det, men har hørt det kan give meget trafik |
God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad
Mange tak, jeg ser nærmere på det! :) |
Jeg synes problemet med blogs er, at de allesammen er baseret på WP, hvilket får dem til at se stort set ens ud - og for mit vedkommende slår lysten til at læse 'Yet another stupid Blogger even more stupid opinions about nothing' totalt ihjel. Det kan godt være det er mig og jeg bare er sur og gammel og høre på - så skal du bare se bort fra mit indlæg - men nettet flyder af enslydene blogs, hvor anmeldelser af gadgets/HW/Spil måske er det emne der oftest er i spil. Herefter kommer blogs om ligegyldigheder og livets trivialiteter, fodboldblogs og børnefamilieblogs. Det betyder at du har kastet dig ind i en sektor med hård konkurrence, og hvis du ligger dig op ad de millioner andre WP-blogs er muligheden for at drive trafik, der ikke er initieret af din mormor, fætter og lillebror altså relativ begrænset. Hvis du virkelig vil den sektor, mener jeg, at din løsning skal være markant anderledes. Dine artikler skal belyse emnerne med kant på, og du er nødt til at være gennemført i alt omkring sitet. Formår du at trække nok trafik, skal du have skribenter på, der ligeledes kan formulere sig fornuftigt, og tør og formår at komme meninger og holdninger der er interessante at læse. Omvendt, hvis du blogger for din familie og venner - så lad være med at spild din tid på trivielt arbejde omkring keywords, linkbuilding, de lækre overskrifter og hvad der ellers skal til og skriv noget der er sjovt og personligt. Jeg ved det ikke er det fedeste indlæg at få smidt i hovedet, men du beder om en mening - her er så min...brug den, eller lad være - det er din butik. :) |
Først vil jeg sige mange tak for din ærlige mening, det sætter jeg stor pris på. - Jeg regner med at købe et domæne i et års tid, og så må jeg se hvor meget trafik jeg kan formå at skaffe. Da jeg også selv syntes at en blog ser meget uprofessionel ud, og jeg kan ikke rigtig få brugt mine Adobe skills i form af illustrator og photoshop til at skabe bloggen. Jeg mangler dog stadig at finde et navn, og vurdere om jeg bør skrive dansk eller engelsk - tror jeg vil skrive dansk, da der er alt for mange engelske anmeldere, og det var måske lækkert nok for danske hardware junkies at have en side hvorpå man nemt kunne læse sig til hvad der er godt, og hvad der er skidt. Håber på at jeg får en side op og køre engang efter nytår, og indtil da vil jeg bruge tiden på at skabe mig nogle kontakter, og måske tilmed en partner. Sidens primære indtjening kommer til at gå igennem partner-ads, da jeg kan slå nogle ret store og gode danske hardware shops op på siden, som giver en rimelig god pris hvis folk køber igennem min side. Mange tak for dit ærlige svar! :-) |