Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg starte en webshop på nuværende tidspunkt?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

harris:
nu spørg jeg rigtig dumt.. men hvad er enliig hosting

Hosting er det sted, hvor du har dit web hotel - der hvor din hjemmeside skal ligge.

Eller oversat til jysk; et sted hvor din hjemmeside kan snakke med internettet.

Iøvrigt findes der ikke dumme spørgsmål. Kun dumme svar ;-)

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:36

hehe hvad er en web hotel så?

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:51

Jeg syntes man skal gøre det man brænder for og som man har lyst til, som iværksætter skal man ikke se på begrænsninger men på muligheder :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:53

Sanne J:

Jeg syntes man skal gøre det man brænder for og som man har lyst til, som iværksætter skal man ikke se på begrænsninger men på muligheder :-)

Men man er stadigvæk nødtil at være en smule realist, for ellers er man godt nok selvstændig i en meget begrænset periode...

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:55

Andreas Linde:
Derudover skal du have hosting med SSL-certifikat, og det koster cirka. 1000 om året.

tager webhosting.dk 199 for første år, derefter 399, derudover kan du gratis benytte f.eks magento, kender det ikke, men det er vist temmelig meget brugt. Dvs ca 400-700 for webhotel med SSL mulighed + indløseraftalen som ikke behøver koste så meget hvis man starter i det små.

dvs, 90% under det du nævner der.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til trådstarter;

Jeg synes du skal revurdere dine drømme lidt.. Ikke for at være en lyseslukker, men det lyder ud fra kontekst, lidt som om du ikke helt ved hvad du vil.

Vil du sælge smykker, eller TV? Det stor forskel og prisen i forskel er også derefter...

At starte en webshop, bare for at gøre det er dumt. Rigtig dumt... Spild af ufatteligt mange kræfter, tid og mulighed for helt at miste lysten til at iværksætte!..

En god ide er at gå lidt i tænke box... Find et produkt som lige passer til dig og dine interesser og som du kan se muligheder i..

Men gør dig også nogle tanker om hvorfor at man skulle købe hos dig fremfor alle de andre aktører der er på markedet. Hvad gør dig unik? 

Husk nu at vær realistisk når du stiller dig selv spørgsmålene!

God vind fremover..

Husk at motion hjælper til at give dig energi ! .. Så dyrk noget motion og kombiner det med proteinpulver og du har lidt ekstra at gi' af! ; -)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:08

Heey Richard

tak for rådet

jeg startet faktisk med at ville sælge elektronik ting

men mange her på amino syntes jeg skulle starte med noget småt som smykker slips eller bælter

fordi jeg har 0 erfaring plus min start kacapital ligger på 6000 kr.

men der var os noget med om jeg kunne prøve starte en affiliate firma.. tænkte på havde du et råd til hvad jeg måske ku starte for en virksomhed? for 6000 kr og 0 erfaring

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 05:04

Som Richard nævnte; gå i tænkeboksen og find noget du brænder for.

Er det elektroniske sager, så findes der jo mindre ting, at starte ud med end lige tv og deslige.

USB udvidelser af diverse slags f.eks. Nogle er sjove, andre er trendige, og så er der dem som blot er håbløse :-)

Du kunne også lave noget ala guleroden.dk med alverdens underlige ting.

Eller lave dine 'egne produkter' i form a sammenpakninger af forskellige ting; f.eks. slik/chokolade pakninger.

Men hop i tænkeboks og find din niche først, og se om der overhovedet kan være muligt for kun kr 6000

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 07:19

Richard:

Til trådstarter;

Jeg synes du skal revurdere dine drømme lidt.. Ikke for at være en lyseslukker, men det lyder ud fra kontekst, lidt som om du ikke helt ved hvad du vil.

Vil du sælge smykker, eller TV? Det stor forskel og prisen i forskel er også derefter...

At starte en webshop, bare for at gøre det er dumt. Rigtig dumt... Spild af ufatteligt mange kræfter, tid og mulighed for helt at miste lysten til at iværksætte!..

En god ide er at gå lidt i tænke box... Find et produkt som lige passer til dig og dine interesser og som du kan se muligheder i..

Men gør dig også nogle tanker om hvorfor at man skulle købe hos dig fremfor alle de andre aktører der er på markedet. Hvad gør dig unik? 

Husk nu at vær realistisk når du stiller dig selv spørgsmålene!

God vind fremover..

Husk at motion hjælper til at give dig energi ! .. Så dyrk noget motion og kombiner det med proteinpulver og du har lidt ekstra at gi' af! ; -)

Rigtigt godt indlæg Richard. Det var næsten præcis hvad jeg ville have skrevet.

PS: Harris er du ordblind eller sådan noget? For så kan det jo blive svært selv at lave hjemmesiden med produkttekster og lignende hvilket yderligere fordyrer hele dit projekt.

Måske er du bedre foran et kamera? Eller måske bag en mikrofon? Det at finde sit media kan være mindst lige så vigtigt som at finde emnet.

Held og lykke fremover

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)