Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type virksomhed matcher mine kvalifikationer?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sirfinance:
Ja, lige præcis :-)

Stick out tongue

Mit råd, af egen erfaring, kig indad og ikke ud som du gør nu.....

Du søger svaret hos andre....

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:11

Jeg tror at du griber det noget anderledes an, end de fleste ville gøre. Jeg tror at det er mere almindeligt at se på hvad man brænder for, og hvad man har lyst til - fremfor hvilke kvalifikationer man har. Der vil dog nok oftest være et sammenfald.

Det er måske ligeså vigtigt at se på hvad du har lyst til at lære, og ikke kun hvad du allerede har lært. Da jeg startede min første virksomhed lærte jeg virkelig meget i opstarten. Det var før Amino så dagens lys, så det var læring på den besværlige måde.

Når du overvejer forskellige muligheder, så spørg dig selv om du vil kunne overbevise en kunde om at købe dette produkt eller ydelse af netop dig. Træn dit pitch. Føles det rigtigt, og kan du brænde for det? Eller bliver det endnu en lang dag på kontoret?

Det er kun dig der kan mærke din mavefornemmelse. I den perfekte verden, hvor alt er muligt, hvad ville du så lave?

Mvh Carsten

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 10:46

Kan jeg fint forstå ;o)  Dit spørgsmål er jo ret enkelt - men svaret ikke...

Ud fra dine erfaringer er der jo mange ting du kan - ikke mindst tyder det på at du gerne laver hårdt arbejde.

Bredden i erfaringerne er gode - som iværksætter er der mange ting du selv skal gøre og finde ud af. Der jeg mener vi gør det bedst er hvor vi har en passion - dvs. brænder for et fag, vare, serviceydelse. Lige netop der kan du skille dig ud ved at være den der brænder klarest ifm. at sælge dig selv  og dit firma.

Så hvad brænder du for ??

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 21:32

Prøv at lave en brainstorm på alle dine personlige og faglige kvalifikationer. Hvad elsker du at lave? Hvornår glemmer du tid og sted? Hvad har du haft succes med? Hvad har du haft fiasko med, og hvad lærte du af det?

Du har svaret i dig selv. Måske skal du prøve dig frem. Generer en masse idéer til forretningsmuligheder, du kunne tænke dig, og test dem så op imod, hvad du virkelig brænder for at lave. Hvad vil en typisk arbejdsdag indebære med den konkrete idé?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)