Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type virksomhed matcher mine kvalifikationer?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg vil lige prøve en lidt anden approach, ift. hvordan man ellers spørger hvad de skal lave af virksomhed og hvordan de kan blive selvstændige.

I hvilken type virksomhed ville mine evner passe godt ind og hvilket produkt/arbejde, ville jeg kunne tilbyde/udføre, som du eller nogen du kender ville gøre brug af?

Jeg er en ung mand, 24 år, uddannet finansøkonom. Jeg har tidligere arbejdet som chauffør, kørselskoordinator, lærervikar og sælger (dog over telefonen).

Jeg har en grundlæggende viden om det finansielle system, salg, jura, markedsføring, ledelse og kommunikation. Jeg er superbruger på computer og i hele officepakken.

Jeg er dygtig til at gennemskue ting, bevare overblikket og tænke ud af boksen (jeg fik ikke jobbet til min sidste samtale, fordi jeg var, og jeg citere: "alt for abstrakt tænkende" Big Smile.. Ok, det var et revisortrainee-job, så det kunne måske have gået galt, hvis jeg var FOR kreativ..)

Hvad kunne du se en som mig lave? Eller hvilken stilling kunne du se mig bestride?

På forhånd tak

Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingør
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Fra  PC-hjælpen i Helsingør Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak, Mikkel :-)

Idéen er som sådan god nok, men det hjælper mig bare ikke rigtig til hvilken slags virksomhed jeg har kvalifikationerne til at drive.

Jobindex foreslår:

Synes egentlig de fleste af kategorierne er spændende nok, men jeg ved bare stadig ikke hvilken virksomhed jeg kunne drive :-) Ellers tak for forslaget.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:04