Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan får du et nyt domænenavn for kun 45 kroner

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 8 person

En fejl mange mennesker laver i starten af deres online karriere er, at de ikke kender til alle de skjulte hemmeligheder som domænesælgerne har på deres sider, og dermed kommer mange mennesker til at betale alt for mange penge for deres første domænenavne.

Hvis jeg bare kigger indad, og ser på mit første .DK domænenavn, så skal jeg da ikke være afvisende for at fortælle om den historie. Jeg kendte kun til DanDomain, og uden at undersøge tingene nærmere, så bestilte jeg straks hos dem. Jeg endte med betale hele 243 kroner for mit domænenavn. Efter noget tid fandt jeg dog skammeligt ud af, at jeg kunne have sluppet af med det for langt mindre.

Så derfor har jeg valgt at skrive denne lille guide, så i selv kan undgå at ryge i den fælde jeg selv røg i. Nemlig at betale alt for meget, for noget jeg kunne købe langt billigere andetsteds.

Læs guiden her: Sådan får du et nyt domænenavn for 45 kroner

Jeg håber i kan bruge den! Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander 

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:14

.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:16

Det har vel intet med artiklens indhold at gøre? 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:21
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 4 person

Kunne du ikke bare have skrevet dit affiliatelink herinde?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal da love for man bliver haglet ned med det samme bare fordi man har skrevet en guide med et affiliate link. Artiklen ligger på min egen blog, og det er helt frivilligt om du vil læse den.

Hvis du nu skulle læse den, så ville du også lægge mærke til den lille note der er i toppen af artiklen hvor der jeg faktisk gør folk opmærksomme på, at der er affiliate links i guiden, og de selv må vælge om de vil følge dem.

I stedet for at fokusere på guiden, som allerede faktisk har modtaget dejlig feedback, så bliver man i stedet mødt med negative konfrontationer om et affiliate link. Jesus..

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sander: Hvis man ikke selv har noget særligt at tilbyde verden, er det meget normalt at kompensere for den mangel ved at skyde på andre. Tag dig ikke af det - og skriv du bare fortsat nogle gode guides. Et afilliate link er der intet i vejen med, når det er i så udmærket indhold.

P.S.: Jeg har flyttet dit indlæg væk fra debatten "Søgemaskineoptimering" - det er lidt svært at se, hvilken relevans det har til det emne.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:37

Tusinde tak Thomas - det varmer Skype-Wink

Det er bare helt i orden du har flyttet det! Var lidt i vildrede over hvor det skulle ligge Skype-Smile

Bedste hilsner,

Sander

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:52

Hej Sander.

Har være inde og kigge lidt på din blog. Syntes det er godt arbejde. Held og lykke med dine projekter :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

Surftown sælger også .dk domæner for 45,- og de har også aftaler med forskellige affilliate netværk, så det kan være du skal have dem flettet med ind også :o)

MVH

Thomas

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:56

Oprigtig talt, så var det slet ikke meningen der skulle være flettet affiliate links ind til at starte med. Havde skrevet guiden, ud fra at Webhosting simpelthen bare solgte billige domæne navne. Efter at have publiceret den på min blog, så fandt jeg ud af at de havde et affiliate program, og så kunne jeg lige så godt smide dem ind. 

Så det er slet ikke nogen stor affiliate-køb-domæne-igennem-mig post - ergo vil jeg ikke tilføje andre affiliate links i den.

Bedste hilsner,

Sander 

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)