Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside AJzone.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen. 

Jeg har egentlig aldrig fået introduceret mig selv, men har længe fulgt med fra sidelinjen.

Jeg lavede i efteråret 2010 en tech/gadget nyhedshjemmeside under navnet AJzone.

Efter lidt over et års tid med siden, har jeg endelig fundet et godt tema (jeg kører gennem wordpress). Jeg har ændret meget lidt i temaet, men der er mange forskellige indstillinger til det. Jeg vil derfor spørge jer hvad i synes om hjemmesidens udseende nu. Altså om i synes der er for mange kategorier, om det er pænere med "widgets" på venstre side osv. Kom med alle inputs i har lyst til.

Og hvad synes i om den måde jeg promoverer hjemmesiden på (tryk på banneret for at se hvad jeg mener) - Konkurrencen er udelukkende lavet for at få flere til at "synes godt om" vores Facebook side. Derfor må i også meget gerne deltage i den, så vi får delt billedet godt rundt på Facebook.

Hjemmesiden: AJzone.dk

Det var alt herfra

Tak på forhånd! :-)

Jesper Friis-Hansen

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:31

Fed hjemmeside ;)

1) Jeg synes logoet er super flot - kan især godt lide den nissehue på "A"

2) Kontakt, søgeboks og hvad der ellers er oppe i toppen, synes jeg skal rykkes lidt ned, så det er ud for logoet, eller i den sorte linje lige under

3) Konkurrence-banneret synes jeg skal have en border, så man kan se hvor den egentlig er - gerne en tynd sort ramme

4) Følg os på Facebook synes jeg skal rykkes ud i det sorte, og hvis du kan lave baggrunden i boksen sort, vil det være endnu federe

5) indlæggene synes jeg skal fylde hele bredden - så det ikke fylder lige lidt over halvdelen, ligesom nu

.

Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 19:53

Mange tak for svaret.

Og super fede idéer!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45

social medier

google plus på siden det social er blevet vigtigere

menuen teksten

lidt for mørk til mørk baggrund lav den hel lys til mørk baggrund derved lettere at læse

kontakt siden

frem med lidt standard info hvem er du og kontaktformular der derved lettere at kontakte dig.

titlen

udnyt google viser op til 67 tegn og lav alle titler unikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:12

Hjemmesiden ser lidt mystisk ud med en stor skærm. Jeg tror der er fejl i CSS'en.

Grafisk synes jeg ikke helt det sorte passer ind i toppen. Menuen forsvinder også en del.

Du mangler et payoff. AJzone siger ikke så meget om hvad sitet indeholder.

Fra Århus
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:34

Hej Jesper.

Super flot side, nem og overskuelig. Dog er jeg enig med Kent i at menuen er for mørk.

Umiddelbart synes jeg det kunne være rart med "mest læste" eller "har du læst" widgets. søgeord kunne også være en mulighed, altså tags. Generelt synes jeg din sidebar skal gøres mere spændende :)

- Elle

Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 14:54

Mange tak for alle de gode svar.

Har altid tænkt at navnet er fuldstændig ligemeget, bare man får promoveret siden godt nok. Lige nu står der: "Tech og Gadget nyheder hver dag" som "slogan" eller hvad man kalder det. (det står ikke decideret på siden) men på google når man søger.

God idé med Google+ !

Kan du beskrive hvordan det er siden ser ud på en stor skærm? Jeg har nemlig ikke selv mulighed for at tjekke det ud...

Jeg vil begynde at kigge på de forskellige muligheder, med det samme :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)