Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer til artikelskrivning søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en person der, i ny og næ, kan levere en artikel til www.krydsord.dk.

Emner

Der vil ofte være tale om et interview af en person der, på den ene eller anden måde, beskæftiger sig med sprog. Derudover er vi meget åbne for kreative ideer fra dig.

Krav til dig

I sidste ende er det naturligvis et spørgsmål om hvorvidt du er god til at skrive, men vi forestiller os en journalist studerende, eller en person med akademisk baggrund. Det er dog vigtigt at arbejdet kan udføres til en overkommelig pris.

Vi forsøger, som det fremgår af en anden tråd jeg skrev her på siden i går, desuden at blive bedre til at håndtere pressen mm., og deraf vil erfaring med pressemeddelelser absolut også være en fordel, omend vi er klar over at dette nok kræver en journalist med erhvervserfaring.  

Opgavens størrelse

Jeg kan ikke på stående fod sige hvor mange artikler, interviews etc. der vil være tale om, men såfremt der leveres et godt stykke arbejde, så ser jeg ikke nogen grund til at arbejdet ikke vil fortsætte på ubestemt tid. Vi ved dog ikke på nuværende tidspunkt om der vil være tale om 0.5, 1 eller 2 opgaver om måneden.

Skriv gerne en privat besked til mig, og derudover besvarer jeg naturligvis også eventuelle spørgsmål her i tråden.

Fortsat god dag. 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne hjælpe dig - du kan se, hvad der er værd at vide om mig og det jeg kan her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)