ved gratis eller ekstrem billige her er mine livs erfaringer det vigtigste er at formidle det man laver er får kunder ud ad det i sidste ende ekstrem billige eller gratis har jeg dog oplevet for store minusser ved webmaster siger laver min opgave imellem de andre opgaver mod det er meget billigere nu sker bare det har sagt færdig ca 14 dage men nu kommer flere opgaver til ham der giver normal pris bliver hele tiden kastet sidste i køen og ser intet sker når gået 4 uge ser intet sker spørger hvornår sker noget du kan jo bare betale fuld pris så tager jeg intet imellem opgaver , han siger da ikke lovet færdig om 14 dage der kom jo ekstra opgave og sagde blev færdig der , men nu kom der en opgave mere så du må vente 1 uge mere , men det bliver nok færdig næste uge siger han , men det utrolige sker der kommer en ekstra opgave og siger det samme næste uge igen kender gratis ja både erfaring det andet det koster dig tid at blive færdig måske men , et er sikkert hold din deadlines selv ved gratis vis du ønsker dem som kunder og behandle dem fuldstændigt ens for vis skal efterfølgende skal blive kunde skal den opleve en lige så som god behandling som den betalende kunden yderste vigtigt man tager alt seriøst som iværksættere , i sidste ende 1 kunde der siger godt om dig ved den gratis mere værd end noget andet , vis skal vente grundet gratis længere tid kan du lige så droppe det , det skader din forretning mere end det gavner husk vis skal være prøveklud giv ekstrem hurtigt respons vis ikke kan levere til tiden vigtigste i alt levere tiden og den ønsket vare |
Mark Jensen:Jeg er godt klar over at man skal være amino plus medlem for at komme med tilbud etc. på amino. Men når eksempelvis en gratis bruger tilbyder at lave logoer eller lignende GRATIS, for at have mulighed for at dygtiggøre sig og måske få et par referencer.
Jeg vil gerne påpege, at man ik bliver en bedre logo designer, blot fordi man laver et logo til en på Amino... Hvis man virkelig ville øve sig, og man virkelig brændte for øvelsen, så oprettede man derimod en udfordring på Amino...
Så kunne man spørge andre, hvordan man blev bedre, eller bede andre stille en opgaver, som f.eks at gøre et logo bedre eller lave et nuværende logo om. Det kunne være alt lige fra store brands til den lokale tømrermester, blot for at få variation i tankegangen og designopbygningen...
Så når nogen opretter tråde, hvor de laver gratis logoer, så er min påstand, at det sjældent handler om at blive bedre, men om at skabe reklame for sig selv via evt designs. Og så er det vel fair nok, at dette er underlagt reglerne, som alle andre skal følge...