Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange nye tråde fjernes konstant på amino

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:
Jeg forstår blot ikke, hvorfor gratis medlemmer ikke må tilbyde noget på Amino, uden at være PLUS medlem. Det jeg mener er, at PLUSSER kan oprette hvad de vil, men det kan gratis medlemmer som enten vil blive bedre til noget, eller sælge noget ikke. Men de gratis medlemmer, som har været længe på Amino, og har hjulpet til her og der (og nej, jeg taler ikke om mig selv, men om nogle af dem som har været her meget længe) må ikke tilbyde noget gratis. Så gratis medlemmer må blot hjælpe, men ikke tilbyde noget, hvis jeg forstår det rigtigt. - forstår ikke helt hvorfor. Der er mange gratis medlemmer som har et talent de burde udnytte, men de får ikke muligheden hvis ikke PLUS medlemskab.

Det korte svar er, at det ikke er prisen på tilbuddet, der er afgørende. Om det er nul kroner + referencer, eller 175,- kr. eller 500,- gør ingen forskel.

Der er masser af eksempler på freelancere, der er startet med at høste referencer ved at sælge deres ydelser billigt via Freelancer eller "Jeg har et godt tilbud til dig", og som så rigeligt har tjent de sølle 99,- ind. Amino tilbyder jo, at man kan prøve det af en måned.

Jeg ved ikke, hvordan jeg ellers skal forklare det. Sådan er reglerne, uanset hvor mange gange Amino-medlemmer uden PLUS-abonnement klager over ikke at måtte benytte Amino til at afsætte deres services eller produkter.

Sammenligningen med Noma og pølsevognen er nu sjov. Noma kan være godt nok, men man skal ikke fornægte en god københavnsk pølsevogn. Synd vi ikke har sådan nogle i Favrskov. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Regler er regler, og selvfølgelig skal de gælde for alle.

Jeg synes dog ikke om de nuværende regler.

Lau laver en tråd om gratis grafisk arbejde, fordi han er splinter ny i faget, og han derfor gerne vil have nogle referencer. Jeg vil æde min gamle hat på, at dem som skrev til ham i tråden, ikke ville have betalt nogle for at lave arbejdetet. Men nu når han tilbyder gratis arbejde, ja så kunne man lige så godt få rettet op på nogle fejl hist og her.

Det er i hvert fald, grunden til at jeg har skrevet til ham.

Mvh

Mark

Ps. Nogle får det til at lyde som om, at plus kun koster 99 kroner. Det gør det også, men det altså om måneden. Det er 1180 om året. ( 990 hvis man køber et år frem ).

Jeg vil dog sige, at det er et godt tiltag, at man kan nøjes med at betale for 30 dageYes

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:48

Som iværksætter må man gerne være lidt kreativ Big Smile

Man ryster op med 99 kroner - og tilbyder så sin gratis tjeneste, og når kunden så besvimer af glæde over den superfine service og det gode resultat  og gerne vil give en flaske vin etc. - så foreslår man i stedet kunden at betale 99 kroner så andre Aminoer kan få glæde af tilbuddene i næste måned. 

Selvom man giver noget gratis, så skal man jo stadigvæk forsøge at sælge noget. Sålænge man lover det der er gratis vitterligt også er gratis, - så må man godt tilbyde at lave noget ekstra mod betaling. Når nu kunden kan se at du kan stave, tegne eller whatever, - så kunne en artikel ekstra/2 yderligere grafikforslag for 99 kr. jo også være en foræring for kunden. Nu man er i gang, og dialogen  kører - som man siger...

Michael

Jeg bliver først Plus, når det eneste jeg skal bruge, - nemlig Amino selv - loader ordentligt. Til gengæld ville jeg godt betale for den chance det kunne være at få en kunde i butikken og se om jeg så også duede til noget. Der er jo grænser for hvor meget SEO/logo min mor behøver, selvom hun synes det er flot :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jonathan Hansen:

Hejsa John.

Jeg forstår blot ikke, hvorfor gratis medlemmer ikke må tilbyde noget på Amino, uden at være PLUS medlem. Det jeg mener er, at PLUSSER kan oprette hvad de vil, men det kan gratis medlemmer som enten vil blive bedre til noget, eller sælge noget ikke. Men de gratis medlemmer, som har været længe på Amino, og har hjulpet til her og der (og nej, jeg taler ikke om mig selv, men om nogle af dem som har været her meget længe) må ikke tilbyde noget gratis. Så gratis medlemmer må blot hjælpe, men ikke tilbyde noget, hvis jeg forstår det rigtigt. - forstår ikke helt hvorfor. Der er mange gratis medlemmer som har et talent de burde udnytte, men de får ikke muligheden hvis ikke PLUS medlemskab.

Hvis det at man ikke kan komme med et gratis tilbud på Amino stopper ens iværksætterkarriere så skal man overhovedet ikke tænke på at blive iværksætter.

Hvis man tror at man ikke kan udnytte sit talent fordi man ikke kan komme med gratis tilbud på et enkelt forum i Danmark så er man meget ringe stillet som iværksætter da man så tilsyneladende har den helt store nej-hat på.

Som iværksætter og nybegynder kommer man ud for LANGT større problemer end at poste om gratis ydelser på et enkelt forum. Hvis man ikke må tilbyde gratis ydelser her så finder man blot andre steder, det kan være andre fora, det lokale supermarked, sit netværk osv. osv. Det er bare at komme i gang og tænke positivt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:46

Ronni Plindstrup:

En fiktiv case, vil aldrig kunne give det samme, som en rigtig opgave. Uanset om du koder hjemmesider, laver grafik, fotograferer eller laver SEO, så er det ikke kun produktet du levere der har betydning. Men kommunikationen med kunden, kundens egentlige behov og andet, har også stor indflydelse på, hvad kunden efterfølgende mener om samarbejdet. 

Man kan opstille nok så mange fiktive cases, hvor brugerne på Amino skal stille fiktive krav - det vil bare aldrig blive det samme.

Så du mener at man bliver en bedre tegner af, at få en opgave fra en kunde, fremfor at øve sig? Det som folk gerne vil, er at blive bedre, og det bliver man kun ved øvelse. 

En fodboldspiller bliver ik god af at spille kamp, men af alle de træninger, som han er med til i hverdagen. Det er her, at egenskaberne udvikles og fin pudses, og det samme gælder ved en grafiker, fotograf, programmør osv...

Om man leverer verdens bedste service i starten er vel irrelevant, hvis man ik engang kan levere et anstændigt produkt. Så vil man blive bedre, så må det være produktet/servicen, som har hovedfokus, og ik kundens ønsker eller servicen generelt...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)