Det korte svar er, at det ikke er prisen på tilbuddet, der er afgørende. Om det er nul kroner + referencer, eller 175,- kr. eller 500,- gør ingen forskel. Der er masser af eksempler på freelancere, der er startet med at høste referencer ved at sælge deres ydelser billigt via Freelancer eller "Jeg har et godt tilbud til dig", og som så rigeligt har tjent de sølle 99,- ind. Amino tilbyder jo, at man kan prøve det af en måned. Jeg ved ikke, hvordan jeg ellers skal forklare det. Sådan er reglerne, uanset hvor mange gange Amino-medlemmer uden PLUS-abonnement klager over ikke at måtte benytte Amino til at afsætte deres services eller produkter. Sammenligningen med Noma og pølsevognen er nu sjov. Noma kan være godt nok, men man skal ikke fornægte en god københavnsk pølsevogn. Synd vi ikke har sådan nogle i Favrskov. Dbh. John |
Regler er regler, og selvfølgelig skal de gælde for alle.
Jeg synes dog ikke om de nuværende regler.
Lau laver en tråd om gratis grafisk arbejde, fordi han er splinter ny i faget, og han derfor gerne vil have nogle referencer. Jeg vil æde min gamle hat på, at dem som skrev til ham i tråden, ikke ville have betalt nogle for at lave arbejdetet. Men nu når han tilbyder gratis arbejde, ja så kunne man lige så godt få rettet op på nogle fejl hist og her.
Det er i hvert fald, grunden til at jeg har skrevet til ham.
Mvh
Mark
Ps. Nogle får det til at lyde som om, at plus kun koster 99 kroner. Det gør det også, men det altså om måneden. Det er 1180 om året. ( 990 hvis man køber et år frem ).
Jeg vil dog sige, at det er et godt tiltag, at man kan nøjes med at betale for 30 dage