Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange nye tråde fjernes konstant på amino

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ved gratis eller ekstrem billige her er mine livs erfaringer

det vigtigste er at formidle det man laver er får kunder ud ad det i sidste ende

ekstrem billige eller gratis har jeg dog oplevet for store minusser ved

webmaster siger laver min opgave imellem de andre opgaver mod det er meget billigere nu sker bare det har sagt færdig ca 14 dage men nu kommer flere opgaver til ham der giver normal pris bliver hele tiden kastet sidste i køen og ser intet sker når gået 4 uge ser intet sker spørger hvornår sker noget du kan jo bare betale fuld pris så tager jeg intet imellem opgaver ,

han siger da ikke lovet færdig om 14 dage der kom jo ekstra opgave og sagde blev færdig der , men nu kom der en opgave mere så du må vente 1 uge mere , men det bliver nok færdig næste uge siger han , men det utrolige sker der kommer en ekstra opgave og siger det samme næste uge igen

kender gratis ja både erfaring det andet det koster dig tid at blive færdig måske men , et er sikkert hold din deadlines selv ved gratis vis du ønsker dem som kunder og behandle dem fuldstændigt ens for vis skal efterfølgende skal blive kunde skal den opleve en lige så som god behandling som den betalende kunden

yderste vigtigt man tager alt seriøst som iværksættere , i sidste ende 1 kunde der siger godt om dig ved den gratis mere værd end noget andet , vis skal vente grundet gratis længere tid kan du lige så droppe det , det skader din forretning mere end det gavner

husk vis skal være prøveklud giv ekstrem hurtigt respons vis ikke kan levere til tiden

vigtigste i alt levere tiden og den ønsket vare Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Jensen:

Jeg er godt klar over at man skal være amino plus medlem for at komme med tilbud etc. på amino. Men når eksempelvis en gratis bruger tilbyder at lave logoer eller lignende GRATIS, for at have mulighed for at dygtiggøre sig og måske få et par referencer.

Jeg vil gerne påpege, at man ik bliver en bedre logo designer, blot fordi man laver et logo til en på Amino... Hvis man virkelig ville øve sig, og man virkelig brændte for øvelsen, så oprettede man derimod en udfordring på Amino...

Så kunne man spørge andre, hvordan man blev bedre, eller bede andre stille en opgaver, som f.eks at gøre et logo bedre eller lave et nuværende logo om. Det kunne være alt lige fra store brands til den lokale tømrermester, blot for at få variation i tankegangen og designopbygningen...

Så når nogen opretter tråde, hvor de laver gratis logoer, så er min påstand, at det sjældent handler om at blive bedre, men om at skabe reklame for sig selv via evt designs. Og så er det vel fair nok, at dette er underlagt reglerne, som alle andre skal følge...

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 05:09
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person
Michael_N:

Det undergraver dem der tager penge for deres arbejde.

Om man som feks grafiker vil få erfaring så kan man da vise det genem at lave arbejdsprøver som man viser på ens hjemmeside, folk kan se vilken type af grafik man laver og om det noget ens virksomhed kan bruge.

Fis og sludder

Da jeg var 18, købte jeg for 12.000 et spejlreflekskamera. Jeg tilbød gratis fotografering eller fotografering hvor mine udgifter blot skulle dækkes. Og jeg blev mødt af præcis samme indstilling, fra egoistiske fotografer: "Det undergraver os".

I virkeligheden føler folk sig blot truet på levebrødet, fordi de godt ved at vedkommende på sigt, kan blive en seriøs konkurrent. For sandheden er, at når man er ny og ingen erfaring eller referencer har, så er det svært at få opgaver, hvis man tager sig betalt.

Men ved at forære sin arbejdskraft væk, får man erfaring og dygtiggør sig. Og derigennem kan man på sigt, begynde at tage sig godt betalt. Jeg gik fra at tage 500 kroner for et bryllup, til at tage 5000 kroner - på et år.

Uanset hvilken branche, er der store fordele ved at starte beskedent op, og tilbyde gratis løsning af et par opgaver.

Forstil dig hvor meget større skade det vil gøre ved en branche, hvis man tog sig godt betalt, og så levere noget der skuffer fælt? Det er alt andet lige, bedre om det "skuffende" stykke arbejde, var blevet udført gratis?

Anyway! Det er ikke "gratis" konceptet der skader. Men det er da klart at folk føler dig "truet", når en ny konkurrent dukker op - at konkurrenten tilbyder noget gratis, bruges blot som en undskyldning for at æde tudekiks.
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 05:18
Fashion-Seller:

Jeg vil gerne påpege, at man ik bliver en bedre logo designer, blot fordi man laver et logo til en på Amino... Hvis man virkelig ville øve sig, og man virkelig brændte for øvelsen, så oprettede man derimod en udfordring på Amino...

Så kunne man spørge andre, hvordan man blev bedre, eller bedre andre stille en opgaver, som f.eks at gøre et logo bedre eller lave et nuværende logo om. Det kunne være alt lige fra store brands til den lokale tømrermester, blot for at få variation i tankegangen og designopbygningen...

Så når nogen opretter tråde, hvor de laver gratis logoer, så er min påstand, at det sjældent handler om at blive bedre, men om at skabe reklame for sig selv via evt designs. Og så er det vel fair nok, at dette er underlagt reglerne, som alle andre skal følge...

En fiktiv case, vil aldrig kunne give det samme, som en rigtig opgave. Uanset om du koder hjemmesider, laver grafik, fotograferer eller laver SEO, så er det ikke kun produktet du levere der har betydning. Men kommunikationen med kunden, kundens egentlige behov og andet, har også stor indflydelse på, hvad kunden efterfølgende mener om samarbejdet.

Man kan opstille nok så mange fiktive cases, hvor brugerne på Amino skal stille fiktive krav - det vil bare aldrig blive det samme.

Desuden tiltaler det mig faktisk, at nybegyndere hjælper nybegyndere. Lars på 14 vil være grafiker og tilbyder gratis logoer. Niels på 16 starter en hjemmeside og mangler et logo, men får stadig kun lommepenge og har ikke råd til det.

Voila - Win/Win.

P.S. Når jeg kigger på referencer, vil jeg gerne se det benyttet i virkeligheden. Har før set "show off" grafik og lign. Og ærligt - det tiltaler mig ikke.
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 05:29

99 kroner. Så kan du markedsføre dig selv alt det du har lyst. Uanset om du arbejder gratis eller ej.

Under 100 kroner. Det er to fadøl i byen, så er den skid slået.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 07:16
BZR:

99 kroner. Så kan du markedsføre dig selv alt det du har lyst. Uanset om du arbejder gratis eller ej.

Under 100 kroner. Det er to fadøl i byen, så er den skid slået.

Enig!

Vi har skabt salg via Amino - og allerede nu har avancen fra salgene betalt Amino Plus flere år ud i fremtiden.
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:51

Jeg synes at det er helt fint at man ikke må få betaling, når man ikke er PLUS medlem.

Men så synes jeg det er for dårligt, at jeg selv for kort tid siden oprettede en tråd hvor jeg tilbød GRATIS SEO artikler, for at måtte bruge dem som reference og få noget mere erfaring indenfor SEO - og få noget feedback på artiklerne, hvorefter den blev lukket. Men okay, det var så hvad det var .....

Jeg har før tilbudt ting på Amino gratis, og de tråde er ikke blevet lukket, og så gør det mig lidt sur at jeg kan kigge rundt på Amino, og se andre ikke PLUS medlemmer har tråde kørende hvor de søger arbejde, og andre som giver noget gratis ud. - har gjort Amino opmærksom på det, og tråden er sidst jeg kiggede stadig ikke lukket.

.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:11

Jonathan Hansen:
Jeg synes at det er helt fint at man ikke må få betaling, når man ikke er PLUS medlem.

Men så synes jeg det er for dårligt, at jeg selv for kort tid siden oprettede en tråd hvor jeg tilbød GRATIS SEO artikler, for at måtte bruge dem som reference og få noget mere erfaring indenfor SEO - og få noget feedback på artiklerne, hvorefter den blev lukket. Men okay, det var så hvad det var .....

Jeg har før tilbudt ting på Amino gratis, og de tråde er ikke blevet lukket, og så gør det mig lidt sur at jeg kan kigge rundt på Amino, og se andre ikke PLUS medlemmer har tråde kørende hvor de søger arbejde, og andre som giver noget gratis ud. - har gjort Amino opmærksom på det, og tråden er sidst jeg kiggede stadig ikke lukket.

Jonathan, det gør altså ingen forskel om du forærer dine ydelser væk til nul kroner for at få referencer eller eksempelvis kr. 175,- pr. artikel for at supplere din SU og skabe dig et godt ry som tekstforfatter.

Der skal være lige vilkår for alle. Og så skal der altså ikke leveres ret mange kvalitetstekster, før de 99,- er så rigeligt tjent hjem. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:18

Hvis folk føler sig udkonkurreret af "gratister", så burde de kigge på deres kompetencer eller mangel på samme. Bliver Noma kørt i grøften, fordi der åbner en pølsevogn på hjørnet, så er det restaurantens eksistensgrundlag, der ikke har været reelt. 

Så længe reglerne herinde overholdes, så kan jeg ikke se noget problem i gratis serviceydelser.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:35

John Nielsen:

Jonathan Hansen:

Jonathan, det gør altså ingen forskel om du forærer dine ydelser væk til nul kroner for at få referencer eller eksempelvis kr. 175,- pr. artikel for at supplere din SU og skabe dig et godt ry som tekstforfatter.

Der skal være lige vilkår for alle. Og så skal der altså ikke leveres ret mange kvalitetstekster, før de 99,- er så rigeligt tjent hjem. Skype-Smile

Dbh. John

Hejsa John.

Jeg forstår blot ikke, hvorfor gratis medlemmer ikke må tilbyde noget på Amino, uden at være PLUS medlem. Det jeg mener er, at PLUSSER kan oprette hvad de vil, men det kan gratis medlemmer som enten vil blive bedre til noget, eller sælge noget ikke. Men de gratis medlemmer, som har været længe på Amino, og har hjulpet til her og der (og nej, jeg taler ikke om mig selv, men om nogle af dem som har været her meget længe) må ikke tilbyde noget gratis. Så gratis medlemmer må blot hjælpe, men ikke tilbyde noget, hvis jeg forstår det rigtigt. - forstår ikke helt hvorfor. Der er mange gratis medlemmer som har et talent de burde udnytte, men de får ikke muligheden hvis ikke PLUS medlemskab.

.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)