Jeg har i den sidste tid undret mig, og er blevet lettere irriteret over at mange gange når jeg trykker på et indlæg, findes det åbenbart ikke mere ( er blevet slettet).
Jeg er godt klar over at man skal være amino plus medlem for at komme med tilbud etc. på amino. Men når eksempelvis en gratis bruger tilbyder at lave logoer eller lignende GRATIS, for at have mulighed for at dygtiggøre sig og måske få et par referencer.
Jeg forstår ikke hvorfor et indlæg som det beskrevne bliver slettet. Det forhindrer jo nye (især unge) iværksættere i at få erfaring og blive bedre, så de måske bedre har råd til at investere i et plus abonnement, og få nogle "Betalende" opgaver.
Hvis det hele skal være så kontrolleret, at man ikke engang som gratis medlem kan lægge et gratis tilbud (uden direkte at reklamere for sit firma) ud på amino, hvorfor så ikke bare gøre det helt kontrolleret så alle indlæg skal godkendes af en moderator inden det bliver lagt ud? Så kan man da slippe for at indlæg pludselig bliver fjernet igen..
Nu er en af mine indlæg lige selv blevet slettet af den grund, at jeg tilbød et gratis service for at skaffe erfaring. Kan selvfølgelig godt se hvorfor man skal være plus for at tjene penge på dette site, og det har jeg selvfølgelig også tænkt mig, hvis jeg en dag skulle blive god nok.
Og det med at arbejde gratis er da at undergrave iværksætter ideen, man vil da tjene penge på ens arbejde.
Det er da noget sludder... Hvis man ønsker at dygtiggøre sig i noget, er det fornuftigt at arbejde gratis mod eksempelvis at få en reference, og udbygge sin portefolio.
Og det gavner en i sidste ende da man har noget arbejde at vise, samt får kontakt til nogle personer som kunne blive kommende betalende kunder i fremtiden. Så synes det er noget vrøvl at sige at det er at undergrave iværksætter ideen. Der er mange andre ting i det at være iværksætter end at tjene penge.
Det undergraver dem der tager penge for deres arbejde.
Om man som feks grafiker vil få erfaring så kan man da vise det genem at lave arbejdsprøver som man viser på ens hjemmeside, folk kan se vilken type af grafik man laver og om det noget ens virksomhed kan bruge.
Og det gavner en i sidste ende da man har noget arbejde at vise, samt får kontakt til nogle personer som kunne blive kommende betalende kunder i fremtiden. Så synes det er noget vrøvl at sige at det er at undergrave iværksætter ideen. Der er mange andre ting i det at være iværksætter end at tjene penge.
Tror du har svaret der :-) du gør jo opmærksom på dine ydelser/evner enten indenfor området eller på nogle andre. Så i mine øjne kan det være indirekte reklame
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Tror du har svaret der :-) du gør jo opmærksom på dine ydelser/evner enten indenfor området eller på nogle andre. Så i mine øjne kan det være indirekte reklame
Det kan godt være, men hvis jeg husker rigtigt så indførte amino reglen for at andre brugere i større omfang kunne blive snydt. Nu kan jeg ikke lige se den store risiko for at blive snydt ved at f.eks. en grafiker laver lidt grafisk arbejde mod at få en reference. Det burde amino da at se som en god ting, da det gør amino mere attraktiv at bruge (ihvertfald i mine øjne).
Det undergraver dem der tager penge for deres arbejde.
Om man som feks grafiker vil få erfaring så kan man da vise det genem at lave arbejdsprøver som man viser på ens hjemmeside, folk kan se vilken type af grafik man laver og om det noget ens virksomhed kan bruge.
Nu er en reference mange gange langt mere værd end en arbejdsprøve som det synes jeg ikke helt holder stik.
Jeg synes da blot det skaber lidt god konkurrence på markedet, og nu er det jo nok de færreste som gider at blive ved med at arbejde gratis
Den ene tjeneste er den anden værd.
Jeg har også selv arbejdet gratis eller meget billigt flere gange, for at blive dygtig på et bestemt område. Hvilket har givet mig både erfaring og nogle super gode kontakter og referencer.
Problemet er at forumet bliver nedluset af indläg vdr gratis tilbud.
Man kunde evt lave hvor folk kan tilbyde deres tjenester gratis og kun der må man lave indläg vdr gratis tilbud.
Det synes jeg bestemt ikke var tilfældet mens det var tilladt for ALLE at komme med et gratis tilbud. Men ja at lave en kategori hvor man kan tilbyde sin service gratis, var en ude mærket ide synes jeg :)