så er der da ikke rigtigt noget der følger med nu skal man vis skal overtage lave det med et andet domæne navn og det koster tid derved ryger hele ideen med at overtage siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Brian > Jeg har ikke tid til at drive det - desværre. Jeg syntes egentlig også ideen var ganske glimrende :-)
Aeroe > Super, jeg afventer lige og ser om der er andre der viser interesse
Mikael > Én stjerne til dig. De får website, indhold, grafik og CMS opsætning. Det eneste der kræves er flytning til et webhotel. Man kan jo købe domænet igen hvis man har lyst - det koster 99 kroner.
Jeg lader tråden køre for at høre om andre kan have interesse i siden. Jeg vil gerne være sikker på at den som overtager det, vil bruge det.
Mikael > Én stjerne til dig. De får website, indhold, grafik og CMS opsætning. Det eneste der kræves er flytning til et webhotel. Man kan jo købe domænet igen hvis man har lyst - det koster 99 kroner.
jeg videre formidlet mig bare ikke så godt , det kræver nu ekstra undskyld men sig bare til vis jeg skal forklare det bedre , for stjerner viser altid om har forklaret det forkert, det man vil videre formidle videre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows