|
Hej Aminoer, Til de af jer, der ikke kender til Krydsord.dk, eller i hvert fald forhistorien her på Amino.dk, så har jeg tidligere startet følgende tråd: Krydsord.dk - en ny baby er født, hvor jeg fik masser af hjælp under den første fase af udviklingen af siden. Vi er i øvrigt langt fra færdige med at udvikle design og usability, og folk er absolut velkomne til at komme med yderligere kommentarer til hvad vi kan gøre bedre. Og så skal det et i øvrigt nævntes (navnlig i forhold til jer der deltog i den forrige tråd), at der stadig ligger opgaver "fra dengang" hos vores webmaster, der gør hvad han kan for at følge med :-) |
Krydsord.dk i pressen - opfølgning?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
|
Jeg synes bestemt, at det giver mening at arbejde videre på at få DR til at linke til jer. Den direkte trafik er selvfølgelig interessant, men et relevant link fra en etableret medieside kan også have værdi på længere sigt. Jeg ville nok samtidig bruge radioomtalen som en form for reference, når I kontakter andre relevante medier, blogs og hjemmesider. Hvis historien allerede har været interessant nok til at komme i radioen, er det et godt udgangspunkt for at få yderligere omtale. Krydsord er desuden en niche, hvor der er mange forskellige vinkler at arbejde med, lige fra selve løsningen af krydsord til ordforråd, synonymer og hjælp til bestemte ledetråde. Der findes stadig danske tjenester som Krydsordsvar.dk, der arbejder specifikt med den del af søgeadfærden. Jeg ville derfor prøve at få bygget lidt videre på momentumet i stedet for kun at fokusere på den ene radioomtale. Det kan være interessant at se, hvor mange relevante omtaler og links man kan skabe ud fra den oprindelige historie. |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Bliv gratis medlem