Kære kollegaer Her er et bud på top-6 udfordringer for den økonomiansvarlige i enhver IT virksomhed:
Konsekvensen er fraværet af innovation og vækst, fordi det er forbundet med for store omkostninger at investere i nye ideer, koncepter eller projekter, som hverken investorer eller virksomhedsejere er villige til at betale for. Problemet kunne formentlig løses ved at tilvejebringe mere risikovillig kapital. Dette er imidlertid svært i et land som Danmark. Løsningen er, at kigge nærmere på, hvordan omkostningsstrukturen for arbejdskraften kan sammensættes. Løsningen: Vi har en række stærkt erfarne udviklere i vores team, som kun er delvist beskæftiget med at arbejde for os. Det kunne derfor være interessant at høre, om der er andre danske virksomheder herinde, som kunne være interesseret i at dele udviklingsressourcer, hvor I får en deltids udvikler til mindre opgaver for 5.000 DKR pr. måned. Der vil være mulighed for at få tilgang til følgende deltidsudviklere:
Der fremsendes CV, portefølje og en liste over projekter som udvikleren har siddet med for os. Prisen er 5.000 DKR pr. måned for 80 timers effektivt arbejde. Prisen er en fast månedlig pris med en gratis prøveopgave, en måneds prøveperiode og derefter 2-4 måneders forpligtelse. Løsningen giver din virksomhed følgende fordele: ü Minimal risiko og lave faste månedlige omkostninger ü Ingen unødige rekrutterings- eller administrationsomkostninger ü Få tilgang af relativt højt kvalificeret viden og kompetencer til prisen ü Få udviklingspriser som typisk kan faktureres det fem-dobbelte her i Danmark ü Udnyt prisen til at realisere projekter, som alternativt er for dyre Ulemperne indebære tidsforskel, fysisk afstand samt et behov for en ret konkret definering af den enkelte opgave. Samlet set vil dette utvivlsomt blive opvejet af fordelene. Skriv til mig på ferdinand@ilp3d.com eller ring på 22 32 02 14, hvis du kunne være interesseret i denne ordning. Jeg ser frem til at høre fra dig. Venlig hilsen / Best regards
Ferdinand Kjærulff CEO Office: +45 3011 6951 Mobile: +45 22320214
ILP Strandlodsvej 1 C 2300 Copenhagen S
|
Hej Ferdinand,
Jeg lurede lige på jeres hjemmeside, og i den forbindelse har jeg et spørgsmål der ikke helt er rettet mod den månedlige leje, men nærmere hvad typisk koster at få udviklet en applikation lidt i stil med 3D shelves customizer, bare meget anderledes. Vil vurdere at sværhedsgraden af udviklingen, er nogenlunde tilsvarende til hvad jeg har i tankerne dog.
Du velkommen til at sende en PB herinde, og super godt tilbud du har her forresten :-)