Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO i min webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære SEO kyndige.

SEO er vigtigt for mig, og noget jeg gerne vil have til at spille max i min webshop. Samtidig må jeg desværre også erkende at tiderne er hårde og jeg ikke har pengene til at få lavet (betalt) en grundig analyse af min webshop. 

Derfor kommer jeg med hatten i hånden, og håber I vil drysse lidt feedback af til mig. 

For denne tråd må fokus meget gerne være intern SEO i shoppen, ikke linkbuilding (ved det halter.)

Min webshop er www.sikkerhedseksperten.dk, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte

På forhånd tusind tak Gift

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:34

Hej Boysen

Kender dine seo problemer, men du har muligheden for selv at lave artikler der giver godt, i seo verdenen ;) På vores side ganske gratis, de link du laver giver dig linkbuilding så kom bare igang med arbejdet hvis du mener penge pungen er smal her op til jul ;)

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 17:40

I min optik er SEO i virkeligheden ikke så kompliceret. Det handler langt hen ad vejen om traditionel markedsføring og med relativt få virkemidler kan man ofte komme langt (prøv eks.vis at google "marketing analytiker").

Se mere her:

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 17:43

Tak for Jeres indlæg! Og god video Lars, har allerede set den.

Nej der hvor min viden er mindst, er om min webshop er god nok til at søgemaskinerne indexere alle produktet m.m.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth,

Jeg plejer at undersøge hvilke keywords der er særligt attraktive, og hvilke der er attraktive. Udfra det laver jeg en række interne sider, som jeg så arbejder med. Alt det har jeg tastet ind i et regneark, så jeg hele tiden har et overblik over hvad jeg egentlig laver.

Mit regneark er rygraden i SEO arbejdet. I takt med jeg får data ind, reviderer jeg regnearket og udbygger det løbende. Humlen er at der skal være struktur og en plan. Mit indtryk er at mange læser en masse artikler, og egentlig godt ved hvad der skal gøres. Men de glemmer at udnytte de værktøjer der er til dataindsamling, og har heller ikke rigtig nogen plan eller overblik. Det er ikke særlig produktivt for SEO arbejdet :-).

Prøv at gøre følgende:

Opret et regneark, med en fane for hver konkurrent. Måske de 5 nærmeste. Indtaste følgende dataa:

Hvilke ord ser de ud til at gå efter (titel tag, interne links, eksterne links, tekst) ?
Hvordan linker de internt (god ting at kigge efter)? 
Hvilke links har de bygget til deres sider, og hvor stærke er siderne? 

Hvis de har mange interne links til en side om brandskilte, så læs siden den igennem og bid mærke i ord og udtryk de bruger. Prøv at lave nogle søgninger med de ord og udtryk + brandskilte, og se hvordan den ranker. Med lidt held kan du få indblik i nogle af de longtail søgninger, de arbejder med. 

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:51

Boysen:
drysse lidt feedback af til mig

Som jeg ser din side håber jeg at du kan bruge følgene.

Dine H1, H2 er der ikke, set fra den måde jeg tjekker det på. er jeg lost her når jeg siger du måske skal starte ud med at lave dem, derefter skal du lave de artikler med ankertekster så du får guf til siden ;)'

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 17:58

Casper@ super ide, inspiration fra mine konkurrenter, det vil jeg helt sikkert afprøve!. 

h1, h2 vil jeg få min programmør til at gå efter! takker.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 18:12

Hej Mikael

Jeg ved at link og aktivitet på sociale medier er vigtige..... men ihhh hvor har jeg svært ved at finde en indgangsvinkel. 

Sikkerhedsskilte er noget man køber når man har brug for det.... ofte fordi en myndighed kræver det. Så interessen fra andre og emnet er svært for mig at integrere med sociale medier.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:24

Boysen:

Hej Mikael

Jeg ved at link og aktivitet på sociale medier er vigtige..... men ihhh hvor har jeg svært ved at finde en indgangsvinkel. 

Sikkerhedsskilte er noget man køber når man har brug for det.... ofte fordi en myndighed kræver det. Så interessen fra andre og emnet er svært for mig at integrere med sociale medier.

få en masse kunder eller andre gode venner der klikker på  google plus  ved google plus og synes om ved facebook og skriv en nyhed af til og det giver meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)