Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bor du i Aarhus området og kan lære mig wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været med i dette game med designs/ hosting m.m. siden 1998 og har haft stor succes med det. Har ejet et par firmaer som jeg har solgt, med god fortjeneste.

Men jeg har altid været afhængig af andre og omgivet mig med folk der har haft de rette kompetencer til den enkelte opgave.

Men nu skal det være slut og jeg skal lære at arbejde med wordpress, ja et eller andet sted skal man jo starte.

Jeg kunne godt tænke mig at lave designs, tilrette templates m.m. og også oploade det på nettet.

Så bor du i Aarhus området og vil tjene lidt på at lære mig det så høre jeg meget gerne fra dig ;-) 

Du kan kontakte mig i pm eller på mail. vovol@ofir.dk

På forhånd tak

Jimmi

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:24

Hej Jimmi!

Jeg har tidligere undervist et AdWords bureau i København i WordPress. Du er velkommen til at skrive til mig på andreas@linde-media.dk, hvis du er interesseret!

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 17:08

Du søger ikke hjælp til wordpress som sådan, men hjælp til hvordan man designer temaer?

Jeg vil anbefale dig at starte med at kigge på Artisteer. Der kan du lave et overordnet Wordpress/Drupal/Joomla tema ganske nemt og så bygge videre på det.

Ellers skal du se på et framework. Det at lave et tema fra bunden er r** og nøgler. Tager for lang tid og er derfor slet ikke rentabelt medmindre du får opgaver i store femcifrede beløb. :)

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:11

Hey Jimmi.

Jeg skal på skole i hadsten lige efter nytår, også i den weekend jeg er der ovre kan jeg godt lære dig det.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)