Jeg har været med i dette game med designs/ hosting m.m. siden 1998 og har haft stor succes med det. Har ejet et par firmaer som jeg har solgt, med god fortjeneste.
Men jeg har altid været afhængig af andre og omgivet mig med folk der har haft de rette kompetencer til den enkelte opgave.
Men nu skal det være slut og jeg skal lære at arbejde med wordpress, ja et eller andet sted skal man jo starte.
Jeg kunne godt tænke mig at lave designs, tilrette templates m.m. og også oploade det på nettet.
Så bor du i Aarhus området og vil tjene lidt på at lære mig det så høre jeg meget gerne fra dig ;-)
Du kan kontakte mig i pm eller på mail. vovol@ofir.dk
Jeg har tidligere undervist et AdWords bureau i København i WordPress. Du er velkommen til at skrive til mig på andreas@linde-media.dk, hvis du er interesseret!
Du søger ikke hjælp til wordpress som sådan, men hjælp til hvordan man designer temaer?
Jeg vil anbefale dig at starte med at kigge på Artisteer. Der kan du lave et overordnet Wordpress/Drupal/Joomla tema ganske nemt og så bygge videre på det.
Ellers skal du se på et framework. Det at lave et tema fra bunden er r** og nøgler. Tager for lang tid og er derfor slet ikke rentabelt medmindre du får opgaver i store femcifrede beløb. :)
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam