Ja, der er masser af faktorer. En PR0 er et alarmsignal i min verden. Jeg kan slet ikke forstå det kan blive gjort til "en række faktorer". Fact er at selv din bizz profil er i bunden, hvor alle andre odds er med dig! Også ligemeget. Amino har spurgt og fået svar. Noget af det er virkeligt ikke raketvidenskab, der nødvendiggør flueerotik. |
Det kunne godt lyde lidt som om at du tror jeg underminerer det du siger, det gør jeg ikke, jeg skriver bare at det ikke udelukkende kan være title det der gør det.Gita Street:Ja, der er masser af faktorer. En PR0 er et alarmsignal i min verden. Jeg kan slet ikke forstå det kan blive gjort til "en række faktorer". Fact er at selv din bizz profil er i bunden, hvor alle andre odds er med dig!
Nu har min bizz profil ikke fået tildelt nogen pagerank endnu, underligt nok som du selv er inde på - og dog. Jeg har ikke haft rigtig nogen fokus på bizz, jeg oprettede det og lod det være, og jeg ændrede også URL'en på et tidspunkt, kan ikke huske hvornår, men når man ændre sin URL, bliver synlig PR jo nulstillet.
Men undersøger man det lidt mere i dybden, hvilken man bliver nød til, selvom du kalder det flueerotik Så vil man også se at der er tale om lidt flere ting, som fx reelt dobbelt indhold - reelle duplicate titles - en masse links, korrekt, men overvejende fra sider uden den store kraft, med dobbelt indhold etc. og ikke fra sider med fx PR6 - og ja flere ting. Vil ikke gå mere i dybden med det, for nu skal jeg arbejde, men prøv selv at gå lidt mere i dybden, og du vil kunne se hvor meget der reelt gør at nogen bizz profiler har PR, mens andre har 0 eller ingen PR.
MVH Kim