Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye muligheder og ændringer for Plus signaturer i debatten

Side 17 ud af 17 (168 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Der er som skrevet før rigtig mange faktore, heriblandt hvornår bizz profilen er oprettet, hvornår den er indekseret, hvor mange interne links (ikke mindst hvor mange andre links der er på de sider hvor linksne optræder), hvor mange backlinks, unikt indhold, unikke titles etc. Og ikke mindst hvordan link juice ellers bliver sendt rundt på siden.

Ja, der er masser af faktorer. En PR0 er et alarmsignal i min verden. Jeg kan slet ikke forstå det kan blive gjort til "en række faktorer". Fact er at selv din bizz profil er i bunden, hvor alle andre odds er med dig! 

Også ligemeget. Amino har spurgt og fået svar. Noget af det er virkeligt ikke raketvidenskab, der nødvendiggør flueerotik.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 01:03

Gita Street:
Ja, der er masser af faktorer. En PR0 er et alarmsignal i min verden. Jeg kan slet ikke forstå det kan blive gjort til "en række faktorer". Fact er at selv din bizz profil er i bunden, hvor alle andre odds er med dig! 
Det kunne godt lyde lidt som om at du tror jeg underminerer det du siger, det gør jeg ikke, jeg skriver bare at det ikke udelukkende kan være title det der gør det.

Nu har min bizz profil ikke fået tildelt nogen pagerank endnu, underligt nok som du selv er inde på - og dog. Jeg har ikke haft rigtig nogen fokus på bizz, jeg oprettede det og lod det være, og jeg ændrede også URL'en på et tidspunkt, kan ikke huske hvornår, men når man ændre sin URL, bliver synlig PR jo nulstillet. 

Men undersøger man det lidt mere i dybden, hvilken man bliver nød til, selvom du kalder det flueerotik Big Smile Så vil man også se at der er tale om lidt flere ting, som fx reelt dobbelt indhold - reelle duplicate titles - en masse links, korrekt, men overvejende fra sider uden den store kraft, med dobbelt indhold etc. og ikke fra sider med fx PR6 - og ja flere ting. Vil ikke gå mere i dybden med det, for nu skal jeg arbejde, men prøv selv at gå lidt mere i dybden, og du vil kunne se hvor meget der reelt gør at nogen bizz profiler har PR, mens andre har 0 eller ingen PR.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:27

Kunne det ikke være en idé at gøre det muligt at tilføje et feed på sin Bizz profil? Ville det ikke være et plus for både brugerne og Amino?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:04

Hej Nicolaj

Kan du ikke forklare hvad dine tanker med et feed er?

Dbh Martin

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:54

Martin Thorborg:

KTJ-Media.dk:

Gita Street:

Jonas Jørgensen har opdaget et Duplicate Content-problem mht Amino Bizz profiler.
Man får automatisk det her i sine title tags

"– Se tlf nr, website, email, åbningstid m.m. | Amino Bizz"

Det er nu ikke Duplicate Content, men det er lige så slemt som at Amino over alt korter indlægenes titles drastisk ned uden at tage hensyn til om afkortningen sker midt i ord, og skriver "Iværksætter Debatten Amino". De får derfor heller ikke det ud af sine titles som de kunne.

MVH Kim

Hej Kim

Hvordan ville du selv gøre det?
Tror du ikke det har en effekt, at vi har "iværksætter debatten Amino" med i titel?
Det giver vel en genkendelses effekt som også kan forbedre konvertering.

Dbh Martin 

Hey Martin Thorborg, jeg vil meget gerne, om muligt, have noget feedback på hvordan det er gået Amino, siden i lavede blandt andet disse ændringer i title? http://www.amino.dk/forums/t/144971.aspx?PageIndex=17&#987896

Det kunne også være rart med noget feedback på nogle af de andre ændringer i har foretaget, jeg ved i har fulgt rigtig mange af de anbefalinger jeg er kommet med, og hvilken indflydelse det har haft er jo i grunden kun noget i kan måle helt nøjagtigt - Det ville for mig være rart at høre om det har haft en positiv indflydelse, om i allerede nu kan se forskelle (større eller mindre), højere placeringer, flere besøgende fra søgemaskiner etc.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:47

KTJ-Media.dk:
Det kunne også være rart med noget feedback på nogle af de andre ændringer i har foretaget, jeg ved i har fulgt rigtig mange af de anbefalinger jeg er kommet med, og hvilken indflydelse det har haft er jo i grunden kun noget i kan måle helt nøjagtigt - Det ville for mig være rart at høre om det har haft en positiv indflydelse, om i allerede nu kan se forskelle (større eller mindre), højere placeringer, flere besøgende fra søgemaskiner etc.

Hej Kim

Det vil jeg rigtig gerne, men problemet er at det næsten er jul og folks mønster ændrer dig voldsomt.
Der bliver færre besøgende og dem der besøger, bruger mere tid.
Så jeg får nok først et realistisk billede af det i januar desværre.
Vi har allerede ændret rigtig meget, så jeg håber det hjælper.
Og igen tusind tak!!!

De bedste hilsner

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:18

Martin Thorborg:
Kan du ikke forklare hvad dine tanker med et feed er?

Et feed, vil kunne gøre nyhedsskrivning på Bizz profilerne langt mere attraktivt for brugerne.

Ved at smide et feed ind i f.eks Pinglar.com kan du booste opmærksomheden omkring din profil og få hurtigere indeksering af de skrevne nyheder.

Det vil klart få nyhedsflowet op og dermed fresh content, der vil booste rangering på profilerne = godt for Amino.

Så det vil med andre ord være en stor fodel, for dem der benytter det aktivt.

Men det vil også være en indirekte fordel for Pagerank på hver enkelt profil, idet et feed falæder i god jord hos google.

Muligheden for at angive twitter, linkdin, facebook etc. under kontakt, vil også gøre Bizz profilen mere attraktiv.

Afslutningsvist vil jeg lige nævne, at integrering af links på Bizz forsiden til de services / produkter der beskrives også vil være en fodel, da der bedre kan skabes en fornuftig intern linkstruktur og dermed bedre ranking for produktbeskrivelserne.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:30

Martin Thorborg:

KTJ-Media.dk:

Hej Kim

Det vil jeg rigtig gerne, men problemet er at det næsten er jul og folks mønster ændrer dig voldsomt.
Der bliver færre besøgende og dem der besøger, bruger mere tid.
Så jeg får nok først et realistisk billede af det i januar desværre.
Vi har allerede ændret rigtig meget, så jeg håber det hjælper.
Og igen tusind tak!!!

De bedste hilsner
Martin

Jep, det ved jeg, men det kunne jo godt være at du kunne se nogle udsving i en positiv retning. har du fx selv mærket noget til den højere hastighed? og har andre mærket til det? Jeg kan se på jeres statistik at den ser ud til at være lidt mere stabilt liggende i den positive ende. Normalt ser jeg store udsving, helt fra 2 til 8 sekunder, men de gange jeg har kigget fx i dag, har den typisk været omkring 2sek, hvilket er godt. Der er selvfølgelig også lidt færre der surfer rundt, men det burde ikke være det der gør udslaget til de 8 sekunder.

Og selvfølgelig virker det, har jo prøvet det en del gange før :)

Men jeg ser frem til noget feedback på et tidspunkt, når du mener at der er noget at fortælle om. 

Og det var da så lidt ;)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 17 ud af 17 (168 indlæg)