Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link-kataloger i Danmark, virkder de som de skal?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede en tom hjemmeside for et stort år siden, og har nu fundet ud af at min pagerank er på 3/10. Det eneste jeg har gjort er at tilmelde mig de danske link-kataloger jeg har kunne finde. Mit spørgsmål er så om at de cirka 20 danske link-kataloger kan give mig en pagerank på 3/10 i løbet af 14 måneder. Eller er det bare mig der er "overrasket" over det?

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:15

Hvis jeg bruger Googles pagerank-checker har jeg 3/10, men hvis jeg så kigger på f.eks et linkkatalog jeg lige har tilmeldt mig, så har jeg 0?: http://www.linkdog.dk//c-Nyheder/Online-Medier/appsandroid

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 09:48

Du skal ikke spekulere i din PR, det giver dig hjælper dig ikke til at få omsætning, og det er kun dine placeringer i Google. Du kan sagtens have gode placeringer i google, og have pr 1, og du kan sagtens ikke have nogle gode placeringer i google og have pr. 4.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 10:00

Det vil sige at pagerank ikke afgør mine placeringer? Men hvorfor er det så så vigtigt da? Jeg kan godt se at jeg ligger godt på mange søgeord, men jeg tænkte at hvis man havde en højere pagerank, så ville man ligge endnu bedre...synes bare alle går så højt op i det?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 10:20

Ja Pagerank afgører ikke 100 % dine placeringer, der skal du kigge på links, indhold, sociale mentions og mange andre faktorer, der er meget stærkere for en god placering. Pagerank betyder heller ikke så meget, du kan kort og godt sige, at det betyder nul og niks.

Hør denne podcast med Rosenstand, så bliver du lidt klogere på området: http://www.concept-i.dk/blog/hvad-med-pagerank.html

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 10:33

Tusind tak for et godt svar...

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:37

Nysgerrig Wink
Hvordan finder jeg ud af hvilken Pagerank min hjemmeside har? www.ztrong.dk

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 10:40
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:47

Du kan også, hvis du benytter Googles Chrome browser, installere dette nifty lille plugin, der i højre hjørne altid viser PR på den nuværende side. Det er nemmere på langt sigt. q:o

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:02

Begiver mig normalt ikke i denne verden - men mit tal er 3/10 - og hvad betyder det så? Huh?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)