Det jeg fisker lidt efter her er, om der ikke et eneste sted findes EN samlet hjemmeside hvor alle bare kan gå ind og så ellers se info/brugerinfo om forskellige restauranter, bar, hoteller u name it i et givent land.
Frem for, at man skal finde hver sin hjemmeside i hvert sit land.
Hvis man som hollænder vil søge efter udenlandsk aok´ere, kan hollænderen jo bruge tripadvisor, som foreslået i denne tråd, eller søge på google, eller bruge nogle af de internatioale rejseportaler, hvoraf en del er samlet her: http://www.europanet.dk/links/rejseportaler-rejsefora-741/
Der findes så mange konkurrerende portaler om dette, jeg tror du skal finde et par stykker, hvor du føler dig hjemme, og så bruge dem, hvor tripadvisor.com og lonelyplanet.com er blandt de mæste populære
Men generelt bekræfter jeres svar bare min teori. Min teori om, at der ingen hjemmeside findes, der samler alle restauranter/bar/hotel fx. under EN hjemmeside for alle i hele verden/EU.
Altså en slags aok.dk bare for hele verden. Frem for, at man skal sidde og bruge tid inde på google hvor det ofte er en jungle..
europanet.dk er også ret mangelfuld bortset fra det. Kunne ikke finde en restaurant i Madrid fx. hehe