Men generelt bekræfter jeres svar bare min teori. Min teori om, at der ingen hjemmeside findes, der samler alle restauranter/bar/hotel fx. under EN hjemmeside for alle i hele verden/EU.
Altså en slags aok.dk bare for hele verden. Frem for, at man skal sidde og bruge tid inde på google hvor det ofte er en jungle..
Jamen held og lykke med at lave en updateret liste... Og held og lykke med at markedsføre et koncept, som åbenbart skal tage højde for over 1000 forskellige sprog og dialekter. Jeg gætter på at sådan et koncept vil dø inden at oversættelserne er på plads... Og kommer det online, så good luck med at få en placering på Google på samtlige sprog, med mindre du har unlimited money ;D
haha., jeg skal ikke lave en sådan hjemmeside. Det er alt alt for uoverskueligt. Jeg skulle bare høre om mulighederne inden for dette emne i forbindelse med noget helt andet :-)
Siden skal jo self være på engelsk :-) Evt. også mandarin og spansk.
haha., jeg skal ikke lave en sådan hjemmeside. Det er alt alt for uoverskueligt. Jeg skulle bare høre om mulighederne inden for dette emne i forbindelse med noget helt andet :-)
Siden skal jo self være på engelsk :-) Evt. også mandarin og spansk.
Men hvis en dansker søger på dansk efter din side, og den er på engelsk, mandarin og spansk, så finder vedkommende med meget stor sandsynlighed ik... I hvertfald ik i Google og Bings søgemaskiner...
hvorfor finder man fså fx. facebook via google? Facebook var da også på engelsk engang og da kunne vi i dk da alligevel finde det ret let. Det er da bare om at have .dk er det ikke?