Hej Henrik Tak for din henvendelse, jeg kontakter Ib i næste uge, og hører nærmere. /Allan |
Der er stadig mulighed for at byde ind...
/Allan
Hej Henrik Tak for din henvendelse, jeg kontakter Ib i næste uge, og hører nærmere. /Allan |
Der er stadig mulighed for at byde ind...
/Allan |
1902 kan være interesserede. Hvis du sender din Skype til mig på peter.skouhus@1902software.com så kan vi tale sammen i morgen Mandag. |
Hej Allan Du kan skrive til mig så kan du få kontakterne til en hjemmesideleverandør som jeg er sikker på vil kunne leve op til din forventning. mvh preben |
Du skal også være velkommen til at tage fat i os. Vi er 100 meter mestre indenfor Prestahop, hvor vi har tilknyttet denne service. Derudover er SEO vores speciale og det kan du læse mere om her. Samlet set opererer vi under ét tag og her hedder vi Move Marketing Co., Ltd. :) |
Kristian Ole Rørbye
Tak til alle Jer der har skrevt PM til mig, I hører alle fra mig en af de næste dage. /Allan |
Hej Allan. Vi kan SEO, Magento og annoncering du er meget velkommen til at sende lidt mere på det du vil lave. thor.callesen@gmail.com |
Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!