Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges! Du kan lave webshops, og er en haj til SEO og grafik.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontakterne (USA, Europa og Kina), produkterne, og ideerne, til et par webshops, så nu vil jeg have dem søsat. Jeg har selv lidt erfaring med at opbygge hjemmeside, men til dette projekt mangler jeg tid og kompetencer Time

Jeg søger en person, som er interesseret i et samarbejde, henover en periode på ca. 12-18 måneder, og evt. længere. Dvs. til selve etableringen og indkørselsfasen, og et års tid i fuld drift, og hvem ved, måske flere projekter.

Den person jeg skal bruge til dette samarbejde skal kunne følgende:

Etablerer fuld funktionsduelige webshops (min. 2 stk), teknisk og grafisk, og med samme betalingsgateway. Jeg er kun interesseret i et Open Source system, og det skal være nemt at betjene, når det er oprettet. Om det er Prestashop, Magento, Shopify, ConCrete5 eller en helt anden, har jeg ikke den store præference for.

Kunne lave bannere, logo og andet grafisk materiale, gerne i Adobe Photoshop Elements  (men andre grafiske programmer er også mulige) samt have flair for at tænke mod de forskellige kundesegmenter produkterne henvender sig til.

Være 100 m. mester i SEO, således at disse webshops kan komme frem i køen på Google.

Disse tre krav er helt afgørende for min udvælgelse af den person jeg vil samarbejde med, og det er derfor ønskeligt at du har nogen form for reference på hvad du kan. Alder er ingen hindring, bare du kan disse metier.

Det er et plus, hvis du har godt netværk på de sociale medier, f.eks. fansider på Face Book med stort antal ”venner”

Jeg vil selv stå for indkøb, prissætning, salg, finansiering og pakning og forsendelse. Du skal ikke selv bruge så meget som en krone på dette, kun din tid. Dette vil selvfølgelig blive honoreret, og jeg forestiller mig at det vil blive som provision, men jeg er åben for flere muligheder. 

Inden du kontakter mig, så tænk dette grundigt igennem, og gør op med dig selv om du er rette person for dette, ift. de kompetencer jeg har listet. Om du henvender dig i dag, i morgen eller om 5 dage er ligegyldigt, her gælder ikke ”først til mølle” princippet, men rette person til samarbejdet. Jeg ønsker KUN kontakt via PM, og KUN seriøse henvendelser. 

Jeg tager forbehold for at forkaste alle indkomne henvendelser, hvis den rigtige ikke dukker op.

Ser frem til at høre fra lige netop dig.

Mvh.

Allan

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 14:30

Hej Allan,

Skal det være en enkeltperson eller må det være et team?

Mvh kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 14:36

Hej Kenneth

Et team er også en mulighed, jeg ønsker dog ikke for mange der har administrationsrettigheder.

Mvh. Allan

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 16:02

Fuldt forståeligt.

Tanken var at vi evt. kunne hjælpe som et team, da vi er gået sammen med en SEO/webanalytiker som jeg godt vil turde sige er klart en af dk's bedste. I.fht mange andre er han ikke så højlydt på sociale medier, så du kender ham sikkert ikke - og jeg ønsker ikke at afsløre hvem det er da han gerne vil være lidt anonym.

Sammen havde vi tænkt på at lave nogle webshops da han i forvejen er succesrig i afflilliate og som konsulent på større webshops.

Men det kunne da sagtens tænkes at vi kunne partner op med en anden seriøs person.

Jeg vender det lige med ham og ser om han er interesseret. Hvis han er, så kan du se om vi er interessante for dig :)

Mvh

Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg ikke selv en del af det eller har prøvet et sådan samarbejde, men Confero tilbyder lidt du står og mangler.Du kan evenutel kontakte dem og finde ud af om det er godt nok for dig.

Her er et link: http://www.confero.dk/magento-webshop/koeb-eller-bliv-partner.html

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:26

denjo:

Nu er jeg ikke selv en del af det eller har prøvet et sådan samarbejde, men Confero tilbyder lidt du står og mangler.Du kan evenutel kontakte dem og finde ud af om det er godt nok for dig.

Her er et link: http://www.confero.dk/magento-webshop/koeb-eller-bliv-partner.html

Confero lyder som et godt bud.  +1 herfra.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 20:26

Hej Kenneth

Lad høre fra Jer, når I har talt sammen, så tager vi den derfra.

Mvh. Allan

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 20:28

Tak for hintet omkring Confero, det lyder ret tæt på det jeg har beskrevet :-)

Jeg vil dog stadig gerne høre fra andre, der kunne være interesseret.

/Allan

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:40

Vi laver ikke SEO men kan til gengæld lave en unikt designet og køreklar Magento shop til dig til den laveste pris.

Du kan evt. se mere om vores produkt her: http://getashop.dk

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 21:51

Hej Allan

Du er velkommen til at tage fat i Ib Andersen hvis du er interesseret i en snak med os.

Tak for anbefalingerne powerhosting og denjo Smile

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)