Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få betalende medlemmer til at fornye deres medlemsskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udspringer af denne tråd på det offentlige forum, opretter jeg nu en tråd her i Plus-debatten for at adgangen til mine spørgsmål bliver begrænset til en lille del af resten af internettet.

Kort så handler det om at få betalende medlemmer til at fornye deres medlemskab når det er ved at løbe ud. For at i kan sætte jer ind i tingene, bringer jeg her en kort gennemgang af konceptet og formålet:

Formålet med det hele er at lære de danske cyklister selv at reparere, servicere og vedligeholde deres cykel. Det er både i tekst, billeder og video. Tekst og billeder vil være gratis, mens det vil kræve medlemskab at se video. Det drejer sig i øvrigt om videoer som er produceret af professionelle filmfolk, således at kvaliteten bliver så god som mulig.

Der vil være en lang række af tutorials i forskellige kategorier, så der vil løbende blive opdateret med nye tutorials når det er relevant. Det er allerede lagt fast at medlemme, udover fri adgang til videoer i medlemsperioden, får adgang til rabatordninger med webbutikker og lignende, og at medlemmerne samtidigt får adgang til et arkiv med alle tutorials i tekst og billeder som PDF fil med større billeder og tekst (alle pdf-filer vil automatisk få vandmærke med brugerens navn og e-mail adresse sat ind på alle sider ved hjælp af et script).

Alt dette er jo noget som lokker brugerne til at blive medlem, men hvordan skal man lokke de eksisterende medlemmer til at fornye medlemskabet når det er ved at løbe ud? Hvilke tilbud eller lignende kunne man eventuelt give dem?

Jeg ser frem til et par gode forslag Big Smile

Venligst,

Morten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:17

Du kan sørge for at der er nye videoer og evt et særområde i et forum til de betalende medlemmer. Få dem til at føle sig noget særligt så de lægger deres penge hos dig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:23

Hej Niels,

Og tak for dit indspark Big Smile

Hjemmesiden kommer til at have forum, det vil dog først komme når selve delen med tutorials er helt klart og der er skaffet en del brugere som benytter sig af tutorials. Jeg har desværre ikke et kæmpe netværk som kan hjælpe mig med at få et forum op at stå, så derfor venter jeg med forummet til der er overskud til at starte det op. Men der skal helt sikkert være et forum på sigt, og til den tid skal der selvfølgelig også laves et "plus-forum" Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis forumet ikke er der fra start så lav det til en vip ting til at gratis medlemmer ikke kan se det eller at de kun kan læse der. Det kan give et problem med søgemaskinerne hvis de ikke kan læse men hvad vejer mest: $ eller Google :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:35

Det var faktisk en rigtig god ide det der. Jeg tror at det så vil blive sådan at almindelige brugere kan læse der, men ikke skrive. Så kan brugerne i realiteten også se mulighederne i forummet som så kan få dem til at købe medlemsskab. Super tak for den ide Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)