Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal jeg vælge

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Håber en eller flere af jer kan hjælpe med et svært valg.
Jeg har brug for en ny partner til at histe alle vores domains og kører vores webshops.

Vi leder nemlig efter en ny. Jeg har kigget på Dandomain og en Shopserver, hvor jeg har adgang til gratis DNS til vores ca. 100 domains som vi kører microsites på, på egne servere aht. til spredning på IP til SEO.

Derudover har vi 4 relativt store webshops, som skal køre. Den ene kan vi ikke bare lige flytte da en stor del af vores omsætning kommer derfra, men med tiden ville den nok skulle med.

Jeg kunne godt tænke mig f.eks. Magento eller Presto, men det er hele hardware setuppet og virksomheden bag der er den vigtige faktor. Altså at vi ikke skal betale en formue for at sætte flere shops i luften. Jeg er mest interesseret i en dedikeret server med god plads og traffik, hvor vi så kan sætte x antal shop i luften og pege alle domains via DNS gratis.

Kan nogen hjælpe med hvilken udbyder I har gode eller dårlige erfaringer med. Det er et gedemarked at sidde og søge sig frem i Google og snakke med 30 mennesker for at finde en løsning I kan hjælpe med på meget kortere tid.

Håber at høre fra jer.

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart,

En shop-server hos DanDomain tror jeg vil være et rigtig godt valg for jer. Dog skal I være opmærksom på et par ting i forbindelse derved:

• Det er ikke til at have billeder i forskellige størrelse på tværs af butikkerne uden bøvl
  • Det er let at prisdifferentiere på tværs af butikkerne.
  • Arbejder i med størrelse på jeres vare, som f.eks. børnetøj, bliver det også en smule tungt administrativt.
Hvis du vælger at går efter DanDomain, så vil jeg anbefale dig at allierer dig med en af deres designpartnere, f.ek.s undertegnet, da de ofte sidder inden med en lang række erfaringer med at benytte DanDomains system optimalt - og hvilken problemer der opstår - ting som DanDomain egne sælgere ikke vil fortælle.

Hvis du vælger at går efter DanDomain, eller blot har nogle spørgsmål dertil er du velkommen til at fange mig på kd@cygnet.dk eller 32 13 77 60 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)