Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaringer med Groupon.dk?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

C S. Sørensen:

http://www.trustpilot.dk/review/groupon.dk 

Se dette link og kom med jeres erfaringer. 

Må man spørge hvad du vil opnå med denne tråd???

Skal vi i fællesskab her på amino.dk svine groupon.dk til???

I så fald vil jeg gerne starte.

Jeg har aldrig haft noget med Groupon.dk at gøre, og vælger derfor at tro på det bedste i folk og giver dem derfor StarStarStarStarStar TrustPilot stjerner Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At du ud fra 6 anmeldelser på en website kan konkludere, at et af verdens største B2C firmaer er svindel, det er imponerende...

Noget kunne tyde på, at de har haft nogle opstarts problemer, eller at deres B2B kunder ik helt har forstået konceptet. Men jeg nægter at tro på, at Groupon er et svindel foretagende!

Iøvrigt fungere konceptet glimrende i DE, og man får det man køber...

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:06

Groupon.dk er ikke svindel. jeg har kun gode ting at sige om dem, jeg har brugt dem mange gange. At der før groupon overhovedet åbnede i DK, var nogen der lavede plagiat på deres navn er jo ikke deres skyld. 

Groupon er det største og mest anerkendte kupon firma i verden. 

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 10:10

Michael R. Gertz:
Må man spørge hvad du vil opnå med denne tråd???

Hej og tak for dit indlæg. Det jeg vil opnå at jeg var ved at købe noget, og jeg havde henvist folk, og undret mig over jeg ikke havde fået mine 50 kr. Så kunne jeg se at andre havde samme problem. 

Jeg holder meget af Amino folk, og derfor fortjener de også at vide noget om disse dårlige omtalte forretnings metoder! 

Michael R. Gertz:
Skal vi i fællesskab her på amino.dk svine groupon.dk til???
'

Nej det må man selvom, det skal jeg ikke bedømme! Men jeg vil nu heller have at folk kommer med gode eller dårlig opleveler, så man får et fair syn på hjemmesiden :)

Michael R. Gertz:
Jeg har aldrig haft noget med Groupon.dk at gøre, og vælger derfor at tro på det bedste i folk og giver dem derfor StarStarStarStarStar TrustPilot stjerner Big Smile

He he fair nok, bare lidt tavligt at giv stjerner til folk du ikke har afprøvet! Hvis alle gjorde det vil man ikke få et helt klart billeder af firmaet! Så prøv det og kom med din erfaringer det er da bedre! 

Men have en god dag :) 

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 10:16

Fashion-Seller:
At du ud fra 6 anmeldelser på en website kan konkludere, at et af verdens største B2C firmaer er svindel, det er imponerende..

Tak :) men derfor jeg også lige ville høre jeres meninger hvis det virkelig passet at de er sådan! 

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 10:18

Jesper Jensen:

Groupon.dk er ikke svindel. jeg har kun gode ting at sige om dem, jeg har brugt dem mange gange. At der før groupon overhovedet åbnede i DK, var nogen der lavede plagiat på deres navn er jo ikke deres skyld. 

Groupon er det største og mest anerkendte kupon firma i verden

Takfor info, men var nu lidt skeptisk da jeg så anmeldelserne derinde! 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

C S. Sørensen:

Fy for pokker hvor bliver jeg irriteret når jeg ser en overskrift som din, og så finder ud af hvad det dækker over Angry

Lav det dog istedet på EB's Nationen, hvor du nok vil høste større anerkendelse for dine konstateringer, end du (forhåbentlig) får herinde.

Du linker til Trustpilot hvor der er "hele" 6 anmeldelser, hvoraf de 4 af dem tilsyneladende er lavet før Groupon overhovedet er startet i Danmark.. Super troværdigt.

Tager vi de 4 væk er vi nede på 2, hvor den ene ikke kan slette sin profil, men tilbydes at få hjælp til dette af kundeservice. Sikke da noget svindel hva'?

Og den anden konstaterer at de ikke har styr på reglerne om belønning af deres brugere. Om man vil kalde det svindel, er selvfølgelig en smagssag. Jeg hælder mere til at det er en opstartsfejl, og at det nok ikke vil være den sidste. Det er trods alt de færreste der er helt fejlfri.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 10:22

igang:
Fy for pokker hvor bliver jeg irriteret når jeg ser en overskrift som din, og så finder ud af hvad det dækker over Angry

Hej igang! 

Det er jeg da ked af, det var ikke meningen at gøre nogen sure, mere bare for at høre jeres erfaringer! Jeg erkender at overskriften var skidt, meeen det gav da hurtig aktivitet! 

igang:
Lav det dog istedet på EB's Nationen, hvor du nok vil høste større anerkendelse for dine konstateringer, end du (forhåbentlig) får herinde.

He he stadig skulle det lyde mere som en åben spørgsmål ! 

igang:

Du linker til Trustpilot hvor der er "hele" 6 anmeldelser, hvoraf de 4 af dem tilsyneladende er lavet før Groupon overhovedet er startet i Danmark.. Super troværdigt.

Tager vi de 4 væk er vi nede på 2, hvor den ene ikke kan slette sin profil, men tilbydes at få hjælp til dette af kundeservice. Sikke da noget svindel hva'?

Det sand havde heller ikke lige set at der kun var 6 anmeldelser! 

igang:
Og den anden konstaterer at de ikke har styr på reglerne om belønning af deres brugere. Om man vil kalde det svindel, er selvfølgelig en smagssag. Jeg hælder mere til at det er en opstartsfejl, og at det nok ikke vil være den sidste. Det er trods alt de færreste der er helt fejlfri

Har ingen kommentar til dette! 

Men håber da ikke hele huset er brændt ned og ønsker dig alligevel en god dag! Smile

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 10:24

C S. Sørensen:

Tak for linket. Det ser og lyder godt nok ret underligt. Især groupon´s mærkelige standardbesvarelser.

De har lavet ret heftig opsøgende salgsarbejde, og har kimet mig ned. Jeg er i forvejen ikke så meget for 50%deal firmaer da jeg synes det er dyr markedsføring.

Lyder som om det ikke er helt dumt at springe over i første omgang.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)