Ja man tilbyder som licenshaver vel bare alle at de kan få indlæst og gemt sine filer i ens program for dkk 5, så har man da en business. Derudover, hvor relevant emnet måtte være i nogle henseender, så sidder der altså folk rundt om i verden som har de licenser og hvor det koster mindre end dkk 30 at spise om dagen og andre 30 for at have en glimrende bopæl. Så 3 ting om dagen om man er homefree... Her i Marokko koster marokkansk the og kage for 2, 5 kr. hvis man tager det på en lokal ofrtovs café... Måske jeg skulle tilbyde webarbejde billigt... hehe
|
Juul:Jo du har ansvaret for det du køber, også er købt under " hvad man kan forvente at være lovligt", så hvis du køber en ydelse til 1000.00 kr. så vil man sige du har betalt for "seriøst" arbejde, men at du betaler 5$ for samme ydelse, så skal du nok efterfølgende sikrer dig at du har handlet i god tro, da man vil sige at arbejde til $5 nok ikke er hvad man forventer fra en "lovligt" transakteret aftale.
Du køber en fladskærm til 1200.00 kr normalpris 999.00 et okay køb, men så komme din "ven" og fortæller han kan sælger samme skærm til dig for 400.00 kr, hmm bliver du fritaget for ansvar hvis du får skyld for "køb af tyvekost" ??
En fladskærm til 1200 med en normalpris på 999 er et rimelig dårligt køb. Men skide værre med dette.
Lad os antage jeg har købt den i Elgiganten. Lige ovre på den anden side af vejen vil Kvickly gerne trække mig ind så jeg kan købe en masse af deres madvarer eller måske blive fristet af en blu-ray afspiller, derfor sælger de skærmen for 400 kroner. Det ville jeg på ingen måde se noget forrykt i og jeg ville købe den.
Jeg kunne selvfølgelig stå fast ved, at jeg VIL betale mere for tingene - men jeg tror jeg ville vælge den til 400.
Hvis min kammerat Tonser Langfinger kommer forbi med en skærm til 200..eller 400 kroner, så kan jeg ikke få en kvittering på den.