Behøver selvfølgeligt heller ikke være en dårlig ting - det er da i hvert fald nemmere at huske he he |
Tror nok lige der er et par sites af mine der skal have nye logoer til den pris :))
Tak for tippet.
Behøver selvfølgeligt heller ikke være en dårlig ting - det er da i hvert fald nemmere at huske he he |
Ja, jeg synes ikke han klarede min opgave ret godt. Det er selvfølgelig kun $5, så det går nok, men det var nu ikke tilfredsstillende. Jeg fortalte ham hvad min side omhandlede, og det her var hvad han diskede op med: Jeg fortalte ham det var en artikeldatabase, hvor man kunne skrive artikler, så havde måske forventet noget der var lidt mere kreativt, men igen - til den pris, så er det egentlig ligemeget hehe, man kan ikke rigtig tillade sig at stille krav. Udmærket hvis andre kan bruge ham til noget. Personligt forventede jeg dog at han brugte de informationer han bad om :) Måske en kuglepen, en skriftrulle eller andet havde gjort underværker. Oh well. Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Ham som lavede din karikatur, kan du huske hvem han er derinde? :-) Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Tak for fiverr-reminderen - det er et genialt site bestilte lige et logo glæder mig ! :-) |
Jamen det kan jeg da Det er ham her: http://fiverr.com/haziq202 Hilsen Morten |
Jeg har også fået lavet en karikatur via Fiver.
Der er mange super billige services tilgængelige via Fiver. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
For satan, en smart hjemmeside! Tror da lige jeg får lavet verdens billigste reklame film ;D Tak for tippet! |
De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk
jeg syntes at du har valgt helt rigtig med #3 |
Du får forhåbentlig også .ai eller .eps filen, så du har logoet i vektorformat? MVH Thomas |