Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af landing page

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler en call to action. Hvad så når jeg har læst hele teksten? Hvad skal jeg? Ringe til min egen advokat - eller kontakte jer? Lav en kontaktformular under de dele af teksten, hvor I mener "nu er læseren klædt ordentligt på til at ta' en beslutning".

Hvis jeg var jer, ville jeg ofre 1500,- på at få lavet en landing page diagnose. Jeg ved, at der står en kompetent mand bag.

Bedste hilsner

Morten Vadskær

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:08

#Phillip

Thank you for the videoreview - it had some good points. My only problem with removing a big part of the text is google. We currently rank #1 on the word "inkasso", and that is proberbly the single most important marketing advantage we have at the moment. If we remove too much of the text, I think google will dump us down the list again.

Your other suggestions in regards to the highlights and adding a short-word list, we will deffinatly try to do that.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 11:10

#Henrik og Morten

Tak for tipsene. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19

jeg ville stadigvæk lave mere interne links til andre sider der forklare mere andre sider derved kort og læse mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:36

HornskovVindberg Inkasso:

#Phillip

Thank you for the videoreview - it had some good points. My only problem with removing a big part of the text is google. We currently rank #1 on the word "inkasso", and that is proberbly the single most important marketing advantage we have at the moment. If we remove too much of the text, I think google will dump us down the list again.

Your other suggestions in regards to the highlights and adding a short-word list, we will deffinatly try to do that.

I thought now with Google Panda that it reviewed your whole site instead of just the pages?

(I have no idea, except what I read to research this blog post about google panda)

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 13:10

Vi har lavet lidt flere ændringer nu. Vi har ikke fjernet teksten, idet vi mener den er relevant for emnet. Vi har tænkt, at folk nok læser indtil de er "tilfredse" og så vælger at gå videre til at oprette sig og komme igang med den gratis inkasso. Er det ikke meget logisk resoneret?

Vi har fjernet alle links osv. i menuen til højre, og fået den store blå knap til at følge med ned når man scroller. Vi har også tilføjet nogen call to action knapper i den øverste halvdel af teksten. 

Hvad synes i nu, og er der mere vi bør ændre?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)