Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af landing page

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Vi er ved at forberede en ny online kampagne der skal bruge denne side som landingpage: http://www.hornskovvindberg.dk/inkasso.php - Vores produkt er inkasso, specielt gratis inkasso.

Er der nogen der kan give deres vurdering af den side som landing page, samt hvad vi eventuelt kan gøre for at forbedre den?

Siden ligger nr. 1 på google på søgeordet "inkasso", så vi vil helst ikke gøre noget der kan gå ud over det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden ligner det, I har haft før, og det, I har haft før, synes jeg er helt ok. Det bliver derfor lidt korrekturlæsning...

I teaseren står der "Vores salærer fastsættes af domstolene, og skal betales af skyldner, ikke af dig som klient." - slet komma efter domstolene.

Sætningen "Her kan du altid følge med i, hvordan dine sager udvikler sig, og du får direkte besked om hvert skridt, der tages, for at inddrive dine penge" er lang. Slet den sidste delsætning ", for at inddrive dine penge". Prøv selv, om det ikke letter læsningen.

"Vi benytter flere forskellige metoder i inddrivelsen af dine penge, herunder at tage skriftligt eller telefonisk kontakt til skyldner, eller foretage besøg på skyldners bopæl eller virksomhedsadresse." - I kan slette de to kommaer.

"Hvis kravet er på 50.000 kr., eller mindre" - slet komma efter 50.000 kr.

"Så hurtigt så muligt og så effektivt som muligt." - ret det andet så til som.

Afsnittet, der har overskriften "Hvad er inkasso?": Det første afsnit, der starter "Her kan du finde alt..." er egentlig ikke nødvendigt, for det forvirrer mere. Det giver sig selv, at man her under overskriften finder alt...

"... skal du huske reglerne for indeholdet,..." - der skal vel stå indholdet, ikke indeholdet.

Da der er tale om punktopstilling, skal hvert punkt ikke afsluttes med punktum i 1., 2. og 3.

"... og anmode ham om at betale det..." - i ligestillingens navn venligst ret ham til ham/hende eller vedkommende!!!

"... og betaler han stadig ikke..." - samme som ovenfor.

"... men et problem, du faktisk kan gøre..." - jeg tror ikke, der skal være komma efter problem...

En ting, jeg har lagt mærke til, når jeg har været logget ind, er at der står logud nede i teksten, men i menu-linjen øverst, står der stadig logind!

Nederst, hvor jeres adresse er anført, hvorfor står adressen der 2 gange? Det virker som dobbeltkonfekt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:35

siden er meget tekst tung lige et par grafik ind der forklare lidt om inkasso et par billeder kunne give en lidt puste rum

nederste på siden fodnoten cvr nummer adressen grå tekst oven på sort baggrund er ikke let at læse lav der hvid tekst farve så man kan læse hvad der står i fodnoten på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:40

Pouls korrekturlæsning: Yes

Og så vil jeg give michael ret i at der mangler billeder  og at siden i det hele taget er for tung (tekstmæssigt). Jeg forstår godt at I ikke vil fjerne tekst - da det kan skade jeres flotte placering - men prøv at få mere luft i den og igen bruge billeder.

Jeres "ny klient"-knap kan i med fordel gøre større og mere synlig.

Ellers synes jeg generelt godt om jeres design.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 10:08

Hey 

Super godt og brugbart feedback. Mange tak for det. Vi vil prøve at lave de ændringer i anbefaler, og så smider jeg siden op igen så i kan se, om i synes det har hjulpet :)

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 14:36

Vi har nu lavet lidt ændringer og tilføjet lidt mere grafik. Hvad synes i? og flere forslag?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Den er altså fed, mand, den tavle! Ja, undskyld mit sprog, det var begejstringen, der løb af med mig! :-)

Der er lige to ting, der er smuttet. Jeg kan se, at I har rettet i afsnittet lige under tavlen, men den er smuttet til sidst, hvor der står "... og du får direkte besked om hvert skridt, der tagese." - ret tagese til tages.

Den anden smutter findes i afsnittet lige neden under - jeg beklager, at jeg ikke fik det på listen første gang. Der står "... inddrivelsen af dine penge herunder at tage skriftligt eller telefonisk kontakt..." - ret skriftligt til skriftlig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Synes det er en fin side, dog med lidt meget tekst. Jeg er måske lidt for tosset med Call To Action knapper, men synes godt der kunne være en nederst.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:39

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 22:09
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)