Hej.. Jeg er i gang med at lave en blog, og i den forbindelse mangler jeg nogle billeder til mig projekt! Hvor plejer i at finde billeder til jeres blog? Kan det lade sig gøre at finde gratis billeder? Eller skal man ud og investere i billederne til min blog? Ved godt det har været oppe at vende før. Men håber i vil svare alligevel, mangler nemlig nogle gode steder at hente billeder fra! mvh Emil Lykkeskov |
Billeder til Blog? Hjælp søges!
Passioneret omkring online marketing & Ehandel.
Til web har man som regel kun brug for billederne i lav opløsning, og der er deres priser meget fair. |
Prøv at kigge på bigstockphoto.com. Der koster de mindste billeder 2 dollars, men der er nogle OK billeder og de er en god start. Men mange af dem ser lidt for stockphoto agtige ud. |
Hej Emil Jeg plejer at finde billeder på flickr. Under advanced search kan du markere creative commons, det betyder at du kan bruge billederne under nogle vilkår. De vilkår kan du læse mere om her: http://www.flickr.com/creativecommons/ Hvis du har brug for billeder, som du ikke selv vil ændre på og er villig til at kreditere fotografen, så er der masser af muligheder. Bonus oplysning: Hovedparten af billederne på Tim Ferris' blog er fra netop Flickr. /Søren |
Ellers så prøv google og deres picasa der skulle der være mulighed for at finde nogle billeder du må bruge gratis på din blog. Ellers kan du prøve og kigge forbi iconfinder, der kan du finde nogle billeder, ikke sikkert at de er relevante, men jo flere man har og vælge i mellem jo mere fri er man (; |
Ung iværksætter med store drømme
Mange tak for dit svar.. Det kan da godt være man bare skal tage sig sammen og erkende at det koster lidt. - Jeg sætte jo også pris på at få penge for mit arbejde :) |
Her kan du finde gratis billeder:) Du skal sætte den til det der (allowed for commercial use no links required) :) |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
Takker for de mange svar! Det gør det jo helt svært at vælge :) Kender i forresten nogle danske sider som uddybder fotos til blogs? |
Jeg har skrevet et indlæg om netop gratis billeder til din blog. Jeg må vidst hellere skrive mere til dette indlæg, med de sidste 4-5 gode gratis sites med billeder jeg kender, da det er et meget stillet spørgsmål her på Amino og andre fora, så kig tilbage på indlægget om et par dage. Med venlig hilsen |