Hej amino'er, Vil gerne vide mere om det er lovligt at lave hjemmesider som Beemp3.com, Mp3Raid.com eller seekasong.com Altså MP3 Search & Download hjemmeside. |
Lovligt at lave mp3 search & download hjemmeside?
|
Altså det er direkte fra hjemmeside man søger og derfra kan man høre sangen direkte fra hjemmesiden, eller downloade mp3 filen! |
Jeg tror personligt ikke det er lovligt. |
Nu kender jeg ikke de omtalte hjemmesider - men hvis du ligger mp3-filer til download, som du ikke har rettighederne til er det klart imod den danske lov om ophavsret. Vælger ud derimod at linke til mp3-filerne på en anden hjemmeside bevæger du dig ud i noget af en gråzone. Hos AntiPiratGruppen (RettighedsAlliancen?!) bliver du helt sikkert ikke populær. Jeg ved ikke om et lignende eksempel før har været for en domstol.. |
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Jeg kan godkende at Deeplink til ting og sager ikke er lovligt heller. |
The Pirate Bay var en bittorrent tracker, og kan som sådan ikke sammenlignes med trådstarters spørgsmål .. Personligt synes også TPB-dommen er helt hen i vejret. Det svarer vel mest af alt til straffe en bilproducent fordi det er muligt at køre for hurtigt i bilen.. |
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.