Hej! Så prøver jeg igen, denne gang forhåbentlig med lidt mere held :-) Hvad synes I om http://andersbruun.dk/?id=front ? Selv synes jeg måske at billederne skifter lidt for hurtigt på forsiden, hvordan fungerer det hos jer? Er der nogle ting der direkte modvirker god SEO?
Med venlig hilsen Anders |
Jeg synes, din hjemmeside er god.
Hvorfor har du et punkt, Grønne tage, i menu-linjen, når du også har det under menu-punktet Ydelser? Er det med vilje?
Under Flere oplysninger mangler du CVR-nummer, ellers ok.
Under Profil skriver du "... men er projekterne spændende nok, kører vi også gerne længere væk". Den sætning ville jeg ændre, eftersom du fornærmer ikke-spændende projekter. Du kan bare skrive "Vi kører gerne længere væk efter spændende projekter".
"Dette vil vi sikre ved at tænke ud over de danske byggetraditioner, uden at gå på kompromis med kvaliteten." - slet kommaet efter byggetraditioner.
Under Traditionelt Tømrerarbejde skriver du "Her ser du et udsnit af de ting vi laver". Lige oven over bruger du ordet udfører. Brug dette i stedet for "laver". I øvrigt er der ikke noget med, at man "ser". Jeg ville nok ændre sætningen til "Her er en liste over nogle af de opgaver, vi udfører".
Interessant beskrivelse under Grønne Tage. Det vidste jeg ikke om grønne tage, og jeg kom til at læse det hele ud i een køre. Udmærket tekst. Få lige pudset en korrekturlæser på din hjemmeside, for kommasætningen halter her og der. Du behøver ikke prioritere det højt, men bare ved lejlighed.