Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmeside ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Så prøver jeg igen, denne gang forhåbentlig med lidt mere held :-)

Hvad synes I om http://andersbruun.dk/?id=front ?

Selv synes jeg måske at billederne skifter lidt for hurtigt på forsiden, hvordan fungerer det hos jer?

Er der nogle ting der direkte modvirker god SEO?

Er der nogle ting der er god SEO?

Med venlig hilsen

Anders 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55

Jeg synes, din hjemmeside er god.

Hvorfor har du et punkt, Grønne tage, i menu-linjen, når du også har det under menu-punktet Ydelser? Er det med vilje?

Under Flere oplysninger mangler du CVR-nummer, ellers ok.

Under Profil skriver du "... men er projekterne spændende nok, kører vi også gerne længere væk". Den sætning ville jeg ændre, eftersom du fornærmer ikke-spændende projekter. Du kan bare skrive "Vi kører gerne længere væk efter spændende projekter".

"Dette vil vi sikre ved at tænke ud over de danske byggetraditioner, uden at gå på kompromis med kvaliteten." - slet kommaet efter byggetraditioner.

Under Traditionelt Tømrerarbejde skriver du "Her ser du et udsnit af de ting vi laver". Lige oven over bruger du ordet udfører. Brug dette i stedet for "laver". I øvrigt er der ikke noget med, at man "ser". Jeg ville nok ændre sætningen til "Her er en liste over nogle af de opgaver, vi udfører".

Interessant beskrivelse under Grønne Tage. Det vidste jeg ikke om grønne tage, og jeg kom til at læse det hele ud i een køre. Udmærket tekst. Få lige pudset en korrekturlæser på din hjemmeside, for kommasætningen halter her og der. Du behøver ikke prioritere det højt, men bare ved lejlighed.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:39

Syntes det er en rigtig stilfuld og overskuelig side! Hastigheden på billederne er helt tilpas, dog syntes jeg måske at billedet ved "Tænk grønt om dit tag" er det eneste der ser lidt "unaturlig" ud - den minder mig lidt om et windows skrivebords-baggrund. Men de andre billeder er super professionelle. 

Så det er bestemt thumbs up herfra :)

Held og lykke med det. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:50

fin side Big Smile

menu det er svært læse lys baggrund med lys tekst farve vælge mørk tekst farve til lys baggrund

lille intro tekst forsiden ville hjælpe meget på seo

kontakt kunne jeg ikke finde cvr nummer , telefon nummer og adresse info og gerne en kontaktformular

lav mere viden siden lav en tømre ordbog der forklare alle ord links hver gang til den side der starter med et kerne ord denne side starter med h1 lige som amino.dk wiki side

billeder give dem titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 18:53

Tak for jeres respons!

Mht. til tegnsætning og stavning, er jeg godt klar over at den skal have et eftersyn. Min kone der er dansklærer er ofte efter mig iforhold til endelser og andre "ubetydelige" ting :-) 

Og tak for forslag til ændringer, det giver en meget bedre tekst.

Mht. billedet ved "Tænk grønt om dit tag", så har jeg faktisk også følt det faldt lidt udenfor. Må have min fotograf-kammerat med ud og tage billeder af mit foreløbige eneste grønne tag :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:05

Hej Rasmussen

Personligt synes jeg at billederne på forsiden flyver lidt hurtigt forbi som om man er på fart.

SEO:

1. Ingen meta desciption eller keyword

2. Hjemmesiden kan skrive både med og uden www

3. Du har ikke brugervenlige url adresser

4. Optimere for dine keyword i din tekst

5. Gør brug af H1 H2 H3

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 22:57

Hej Anders.

Jeg kender ham der har denne hjemmeside: http://buchhardt.dk/index-filer/Page367.htm

Der er godt nok tale om VVS, men det er ikke så forskelligt fra dit gebet (og så er han endda stadig under uddanelse).

Personligt hader jeg flash og skiftende/flimrende billeder - det minder for meget om reklamer, og jeg stopper det strakts, men det er jo bare mig.

Et link til inspiration.

William

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:06

Pæn side. men sæt tempoet ned på billedskiftene.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:21

Jeg synes farvevalget er super godt i forhold til hvad du laver, men ville nok tilføje noget tekst under billederne på forsiden :-) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:07
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)