Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du kigge på vores side med "SEO øjne"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Vi har igennem det sidte år haft en del folk inde over vores side for at lave seo arbejde på den.

Vi er nu kommet lidt i tvivl om det har gjort mere skade end gavn og derfor vil vi gerne høre jeres/din mening om hvad vi kan gøre ved vores side for evt. at stå beder stillet i forhold til Google og Google organisk.

Siden hedder: http://www.flyttefirmapriser.dk/

Jeg/vi glæder os til at høre hvad i har at sige Wink

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:31

Linket virker ej, så enten hedder den ikke det, eller også er siden nede :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:35

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 30. May 11
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 13:37

Så skulle det være rettede Wink

Simon

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vis det er dem der har siddet og tilmeldt 1000 link kataloger med no follow links det giver ikke meget det skal være do follow links , vis skal give meget http://www.opensiteexplorer.org/links?site=www.flyttefirmapriser.dk%2F

ud skaf kvalitets links spred dig mere indenfor dit emme område, det må være kerne målet , dog er seo et kæmpe arbejde så man kommer ikke langt med et par 1000 kroner desuden betales også for den viden disse seo folk har

lav mere interne links fra forsiden ud på undersider forklare kort på siden hvad , det omhandler og lav en artiklen på den underside omkring dette her emme på den side

få social aktive på siden mangler google plus , facebook og gerne twitter på siden

titlen på over 100 tegn det er ikk ideelt og ingen søger på dit telefon nummer lav en sigende titlen indenfor det google viser altså 67 tegn og ikke et tegn længere

videoer og billeder nogle stykker jeg kunne ingen se og give dem titler tags

få gerne videoer på siden og gerne massevis

Lidt ekstra tips

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1

http://www.amino.dk/forums/t/139885.aspx?#941809 

husk giv den vild iværksættere energi i at lave det bedste af det bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:03

Jeg forstår godt hvad i prøver på med teksten på jeres forside, men ærlig talt; det er ikke pænt, brugervenligt eller søgemaskinevenligt (i har over 2300 ord på jeres forside...hvis I tror at der er nogle brugere der gider at læse alt det tekst, så tager i fejl. Og hvis I tror at Google tror, at det gavner brugerne, så tager i grusomt fejl...)

Desuden forsøger I at optimere jeres forside på flere keywords, hvilket virkelig er op ad bakke. Behold "flyttefirma" som keywordet til forsiden og lav så én ny underside for hvert af de øvrige keywords (erhvervsflytning, privatflytning, flyttemand osv.). Det giver mening for brugere såvel som søgemaskiner (hvis I laver det rigtigt).

Der er meget arbejde endnu...

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 23:21

Designet:

Wow! Og det er ikke ment positivt. Teksten er simpelthen for dominerende. 

Jeg føler det er som når min nu 2 årige søn skal vise mig noget, så stikker han det 5 cm fra ens ansigt, det er ubehageligt og jeg fjerner ansigtet, i Jeres tilfælde ville jeg straks klikke retur og tage den næste i rækken.

Gør det mere overskueligt og evt. "zoom" ud samlet set.

Teksten:

Det skræmmer de fleste besøgende at have alt det stående. Hvordan Google vælger at tage imod det tør jeg ikke spå om, men det er næppe positivt.

D

Mht. SEO så fix overstående, det bør give point at få fixet brugervenligheden.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:40

Hej simon du har begået begynder SEO døds synd nr. 1, Ingen social media intregration, Og hvorfor er det så en døds synd? jo tillad mig at forklare, når du har en aktiv facebook side så ser Google det som et bevis på at du servicerer dine kunder godt, og hvis du også fik et clicktotweet link på din hjemmeside og en g+ knap som folk så trykkede på så skal du nok se løjer.

Men der er lige det lille men at hvis du skal have success med din G+ knap så er det vigtigt at du får folk til at trykke på den og samtidig får deres venner til at gøre det samme.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:00

Det ser ud til at I er røget i en gammel SEO-fælle om, at skrive det samme ord så mange gange som muligt i en tekst i håb om, at I så ranker højt netop det ord eller den betegnelse på søgemaskinerne.

I stedet skulle I sætte jer i brugernes sted, for når brugerne finder jeres side brugervenligt og relevant, så gør søgemaskinerne det som regel også.

Kig på disse blogindlæg for at blive klogere:

Mikkel deMib Svensen - Drop optimering til søgemaskiner!

Henrik Bundtofte - SEO anno 2011/2012

Henrik Bundtofte - SEO-tekster

Tilmeldt 30. May 11
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 10:25

Tak for de mange gode tips!

Jeg kan da godt se at vi har lidt og gå i gang med Wink

Simon

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)