Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jul og MLM

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I mange mlm firmaer er der fokus på salg af produkter til at lægge under juletræet. Julemarked, julemesser, og julegaver er jo oplagt til at få omsætningen op.

Mht. at få nye forhandlere kan det for nogen godt være lidt op af bakke. Dels er det mange andre gøre mål, hvilket gør at du måske ikke har nok tid, til at dyrke din forretning. Men alle andre har også mindre tid til at høre om din forretnings muligheden. 

Så skal du ikke være forfalden til at snakke forretning under en julefrokost. Alkohol og mlm skal holdes adskilt. Jeg er klar over du møder nye mennesker, men tag en svingom og slap af. 

Der hvor du kan sætte ind er at lave aftaler i januar måned som det første, men også køre tilbud på din forretning. Jeg har lavet et julegave eksembel til dig under min Almino profil ( Så kan jeg slette den efter jul) 

Ellers vil jeg ønske alle held og lykke i december. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:17

Hej Kjeld,

Keld_J:
Jeg har lavet et julegave eksembel til dig under min Almino profil

Hvor er det ?

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 20:02

Hej John

Du skal bare ind under min profil ved at klikke på mit navn... Så skulle du gerne se et billede.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 10:49

Hej Kjeld,

Tak for oplysningen - jeg har set det - det ser rigtigt  godt ud Kjeld! Jeg troede det var et link i din signatur men dette her er meget elegant og godt indtryk man får af det. Flot held og lykke med det ! 

Vi har jo som du ved også mange lækre småpakker der egner sig til julegaven til ham der ikke ved hvad han skal give hende!  Surprise

Bestil i god tid så man er sikker på levering til jul!

mvh

john sommer 

mvh john sommer

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 22:24

Hej John

Du er god til at lige få en reklame ind for din egen forretning og det er jo en anden måde at gøre det på. Men John så går jeg også ud fra det er ok  at alle andre skriver i dine indlæg og reklamere for deres produkter?

Ja det er rigtig jeg kender til dine produkter jeg har jo selv været i selskabet. Men jeg havde en god grund til at skifte. Det viste sig også at jeg fik flere teampartnere og mere omsætning på den første måned i BerryEn end i det første 1 år i Forever.

P.S. Så er der en gratis Chokolade Bar til de første 20 Amino'er . En Chokolade bar med meget lidt hvid sukker, men sødet med Palatinose, som har fantastiske egenskaber. Derudover er der mange andre fordele. En BAR med helsekost egenskaber målrettet til hud, hår, led og negle. Chokoladebaren er ikke åben for salg til kunder kun til forhandlere. 

Skriv PM med navn og adresse + mail , så er der en BAR på vej. Porto gratis men først til mølle. Du får en mail ved afsendelse. ( kun Danmark)

GO JUL

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 10:41

Jammen kjeld dog,

Naturligvis må du da det- det troede jeg du gjorde hele tiden altså reklamerede - det ses da i din signatur om ikke andet!  Wink

Keld_J:
Ja det er rigtig jeg kender til dine produkter jeg har jo selv været i selskabet. Men jeg havde en god grund til at skifte. Det viste sig også at jeg fik flere teampartnere og mere omsætning på den første måned i BerryEn end i det første 1 år i Forever.

Hvis det er sandt så var det da godt at du skiftede!

mvh

john sommer 

mvh john sommer

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 21:34

john sommer:
din signatur

Lige netop det er det den er anvendt til og så behøver man ikke at skrive i teksten. SMART 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)