Nej det er selfølgelig klart det var jeg heller ikke lige.. |
For nogle mdr siden brugte jeg lang tid på at undersøge markedet for webshops, specielt: hvor billigt kan det gøres? www.billig-internetbutik.dk
Nej det er selfølgelig klart det var jeg heller ikke lige.. |
For nogle mdr siden brugte jeg lang tid på at undersøge markedet for webshops, specielt: hvor billigt kan det gøres? www.billig-internetbutik.dk |
www.ewebsystems.dk/webshop Jeg giver gerne en uddybende forklaring hvis du har brug for det. Hurtig facts - integration med kelloo, pricerunner, pris30 mv - integration med post dk og gls - integration med trustpilot, facebook, trittet - Google analytics, webmastertools - kontooverførsel og/eller kreditkort 3 måneder gratis hvis du bestiller inden 24/12. Morten |
eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.
Nu er der jo ret mange udgifter ud over blot at sætte en webshop op - uanset om man vælger en open source løsning som Prestashop/Magento eller om man kaster sig over et mere køreklart system som Dandomain. Særligt tøjmarkedet er præget af stor konkurrence på nettet og det er langt fra billigt at trække kunder til når man er helt grøn. Det vil koste formuer at få en god plads på Google, der skal smide mange penge efter adwords, facebook ads og andre annoncer, herunder både forbrug på medierne og med alt sandsynlighed en til at håndtere sine kampangner. Jeg vil klart anbefale at starte på et eksisterende medie som Miinto eller Trendsales når du vil sælge tøj online - for at få lidt indledende smag for hvad nethandel er, hvordan kunderne reagerer etc, inden der kastes fx 100.000,- i webshop, betalingsgateway og indledende markedsføring. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Helt enig. Især et område som tøjhandel kunne jeg forestille mig gik lidt drøjt for tiden. Nu gik mit svar også mere på, at hvis hun var interesseret i at få sine produkter på sin egen shop, så behøvede det ikke at koste en formue. Men du har selvfølgelig ret i hvis man vil have den samme synlighed som man måske kunne få på de sider du nævner der, så kræver det noget mere kapital. Som nævnt kommer det jo an på hvilke behov man har - og hvor stor synlighed man ønsker :) |