Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken netshop skal jeg bruge?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille tøjfirma og har tænkt mig at få mit tøj solgt på nettet. Er der nogle der kender et godt sted at få det solgt?

Jeg havde overvejet miinto men de har allerede mine mærker på deres side. Er der nogle der har nogle gode bud, og hvordan foregår det egentligt, tænker at det måske er meget dyrt og kan det overhovedet betale sig.

Gode ideer modtages med kyshånd.

Hilsen Christina

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 17:03

Hej Coco2011

Har du overvejet at få din egen webshop ?

Claus

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 19:22

Hej Claus

Det har jeg, men jeg har snakket med lidt forskellige men det er ret dyrt at få en sådan op at køre.

Derfor har jeg overvejet en der allerede er kørende og som folk kender, er det helt forkert?

Hilsen Christina

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:29

coco2011:
det er ret dyrt at få en sådan op at køre.

Ikke nødvendigvis. Du kunne eksempelvis starte med en prestashop (http://www.prestashop.com/). Nu har jeg ikke lige selv haft brug for webshop, men kender flere der bruger det, og det er faktisk overraskende nemt at finde ud af. Så kan du jo selv bestemme om du vil køre med et standardtema, eller om du vil have lavet dit eget og personlige design. Er sikker på der er flere herinde der gerne vil give et godt tilbud på det. 

Så det behøver ikke koste alverdens før du kan være igang. Men det kommer måske lidt an på hvad behov du har :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:54

Uffehs: Prisen på selve webshop-designet osv. kan man finde billigt, men man kommer ikke uden om en betalingsgateway og en indløser aftale med PBS med dankort og internationale kort - og det løber hurtigt op i 10.000 kroner. 

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 19:58

Hej Uffehs

Tak for dit svar det ser spændende ud. Jeg vil gå ind og tjekke det lidt ud. Men jeg er jo total grøn på det marked,

så for mig skal det være super enkelt.

Hilsen Christina

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 20:01

Andreas Linde:

Uffehs: Prisen på selve webshop-designet osv. kan man finde billigt, men man kommer ikke uden om en betalingsgateway og en indløser aftale med PBS med dankort og internationale kort - og det løber hurtigt op i 10.000 kroner. 

Nej det selvfølgelig rigtig - det tænkte jeg ikke lige på. Dog troede jeg slet ikke at det var så store beløb for betalingsløsninger? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:03

uffehs:

Andreas Linde:

Nej det selvfølgelig rigtig - det tænkte jeg ikke lige på. Dog troede jeg slet ikke at det var så store beløb for betalingsløsninger? 

Det kan fåes billigere, men så skal man ikke have en indløseraftale med internationale kort igennem PBS/NETS. Men det kommer hurtigt deromkring. Og hvis det er med DIBS så kommer det op i ca. 15.000  

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 20:16

Andreas Linde:
Det kan fåes billigere, men så skal man ikke have en indløseraftale med internationale kort igennem PBS/NETS. Men det kommer hurtigt deromkring. Og hvis det er med DIBS så kommer det op i ca. 15.00

Okay, jeg var ikke lige klar over det sådan nogle beløb. :) 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 20:22

coco2011:

Hej Uffehs

Tak for dit svar det ser spændende ud. Jeg vil gå ind og tjekke det lidt ud. Men jeg er jo total grøn på det marked,

så for mig skal det være super enkelt.

Hilsen Christina

Prestashop tror jeg sagtens du vil kunne lære at bruge. Men du skal selvfølgelig have overvejelserne omkring betalingsløsninger med som Andreas nævner - dem var jeg ikke lige opmærksomme på. :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)