Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, aldrig blevet færdig, hvad gør jeg??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg står i den situation, at min shop SuperStyle.dk aldrig blev færdig og har droppet at rode mere med den mand, så langt er jeg da kommet! Så har jeg forhørt mig hos nogle om de kunne rette de sidste ting, men enten kan de ikke eller også tager de 5.000 som et nyt design koster!

Hvad skal jeg gøre? Har ikke penge til noget nyt, men kan tage en del af min børneopsparing og bruge på det, men skal jeg det? Hvis jeg skal have penge skal jeg nok spare 4-6 måneder og er meget lang tid, at vente!

Har fået et tilbud hos nogle, som jeg synes er rigtig godt, på 8500,- og har set flere af deres shop, som er rigtig fede og kun hørt godt om dem, dog lavet i Oscommerce og er mest til Prestashop eller Magento, da der er mere udvikling på dem. Hvad gør jeg? Finder jeg nogle der laver det og viser hvad jeg kan lide og så laver de noget der minder om det i det rigtige system?

Nogle gode råd? 

Mvh Lasse 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Lykke(Master Vind):
Nogle gode råd? 

Designs som du sagtens kan anvende og som også kunderne vil acceptere, kan du få for under 1000 til PrestaShop.

Der er ingen grund til at tro at det design du ønsker er det rigtige for dine kunder, hvorfor du ligeså godt kan vælge blandt templates som generelt ligger indenfor de rammer som man anser som gode designs.

Og med en PrestaShop, der får du alt det du generelt har brug for af funktionalitet til at drive en shop.

En shop skal være utroligt grim og utroværdig før folker ikke handler der, det er bedre at bruge pengene på anden vis, f.eks. varer som folk efterspørger og/eller marketing.

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 12:25

Det har du ret i! :)

Har faktisk brugt standard temaet og den gang solgte jeg sgu fint! Du har nok ret, behøver sgu ikke være verdens bedste for, at sælge. Skulle måske købe et theme også senere investere i det andet, når der er penge :)

Hvad siger i andre? 

Mvh Lasse

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:28

Du kan godt få det billigere..

Men ang. pengene så skal man bare tage chancen nogle gange, vil man tjener penge så man man bruge penge..

De fleste som starter en virksomhed op har ikke de penge der skal til, så de låne i håb om det bedste, hvordan det så går med deres virksomhed kommer helt an på deres ide, koncept osv..

Held og lykke med projektet.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:30

Lasse Lykke(Master Vind):
Har faktisk brugt standard temaet og den gang solgte jeg sgu fint!

STOP - så har du jo løsningen, så brug energien andre steder :)

Hvis ikke du har FB og Twitter samt en blog tilknyttet, så start med en af tingene og når det kører så den næste..

Good luck!

Spørg evt.Casper om han har nogle gode idéer

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 12:34

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Du kan godt få det billigere..

Men ang. pengene så skal man bare tage chancen nogle gange, vil man tjener penge så man man bruge penge..

De fleste som starter en virksomhed op har ikke de penge der skal til, så de låne i håb om det bedste, hvordan det så går med deres virksomhed kommer helt an på deres ide, koncept osv..

Held og lykke med projektet.

Ved godt det kan fåes billigere, men er en rigtig god løsning!
Ja, chancen skal nok tages engang imellem! 
Men kan jeg ikke godt bruge et theme?
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:52

Start med en standard skabelon, hvis din shop ikke virker med det, skal du hellere fokusere på dine produkter end på at udvikle et federe design. Det er dine produkter og ikke dit design som i sidste ende skal give penge i kassen.

Når du har fået lidt penge i kassen, kan du begynde at rode med designet.

Tag ikke imod råd og at låne penge til et fedt design, og lad være med at bruge din børneopsparing, se om konceptet fungerer før du investerer flere penge end nødvendigt.

Held og lykke.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse,

Send en mail til mig, sikker paa at vi godt kan hjaelpe dig med dine problemer uden at det koster en herregaardSmile

Med venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)