Jeg skal lige forstå Wordpress. Er det basaret på temaer? også bygger man det op på den måde?
Kan ikke huske jeg har spurgt dig om dette, men vil du også mene man kan lave et professionel monlineagasin på wordpress?
Det kan du sagtens. Mange virksomheder bruger i øvrigt Wordpress til deres hjemmeside.
Det gode ved WP i forhold til Joomla er at WP er noget enklere at styre. Joomla tager lang tid at bygge op, da du typisk starter "fra bunden".
Wordpress er baseret på temaer, ja. Du kan købe både temaer med specialfunktionalitet (fx noget a la Den Blå Avis) og du kan installere plugins. Der findes langt flere plugins til Wordpress og en stor del af dem er gratis.
Der findes også et væld af gratis "online magasin" temaer til Wordpress
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Jeg vil først og fremmeste virkelig takke dig for dit indlæg. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal vælge, men i følge dit indlæg har det givet mig mere blod på tanden at bruge Wordpress. Ved du noget med sikkerhed og Wordpress? Altså alt hvad man skal huske for ikke at blive hacket? Ham der har lavet den der e-bog om Wordpress og adsese, hvis du kender den, er der et punkt hvor han bruger mage links omkring sikkerhed.
ppehrson:
Mange virksomheder bruger i øvrigt Wordpress til deres hjemmeside.
Du kan altid hoste den mængde trafik der kommer, det koster bare et vis antal knaster :)
Nu siger du hoste, jeg er lidt ny omkring alle de der udtryk, er det, det du mener med et hosting hotel? Kan du evt anbefale nogen?
jeg kan anbefale https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel der skal mere besøgene end de største dating vil jeg sige den skal overstige 500 gb trafik om md og vis du overstiger den skal du nok også have penge nok til kunne betale for den trafik for det er sygt mange besøgene på din side vis du overstiger deres trafik grænse
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows