Hvor sælger man forretnings ideer/koncepter?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Hej.. Jeg sidder og leder efter et sted hvor man kan sælge ''ikke brugte'' forretningsplaner /ideer og koncepter?. Altså hvis man sidder med en gennemarbejdet og undersøgt forretnings idé, men ikke har mulighed / lyst til at føre den ud i livet, selvom man ved den er mange mange penge værd.. Nogen der kender et godt sted for dette?.
Svar
Tilmeldt 3. Apr 07
Ja her på aminos virksomhedsbørs er da vist et godt sted at prøve
Svar
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Overvejede det lidt.. Men syntes mest det virker som en side med igangværende firmaer.. Der er ikke et sted udelukkende at sælge koncepter?.
Svar
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
nu kender jeg ikke umiddelbart et site med
salg af koncepter.
men jeg (og sikkert andre også) vil da meget gerne høre hvor du smider den til salg?!
Men jeg ville nok også prøve Aminos virksomhedsbørs
Svar
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Har du nogle konkrete oplæg/idéer hører vi meget gerne fra dig - da det netop er noget af det vi gør i Så du er mere end velkommen til at kontakte mig, enten "hemmelig/nemmelig" her på sitet, eller direkte på min email; worlddect@goldenvision.dk Glæder mig til at høre nærmere Tina Jonasenhttp://www.worlddect.com
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Brian Knudsen
Skrevet
05-05-2007 kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Tina Har kigget lidt på jeres projekt, og syntes det lyder spændene.. Hvor mange investorer har i og hvor meget kræves det for at gå med ?
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
At sælge idéer til investorer
er det iværker.dk
Kommer til at tage sig af At skabe kontakten mellem den gode idé og pengene.
Jens
Svar