Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor dum må man være når man stjæler billeder

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
men det mest fornuftige vil nok være bare at henvende dig til vedkommende med dit krav

Hold nu op hvor er du kedelig :o)

Her er alletiders chance for at få lidt gratis reklame, eller lidt sjov, på en konkurrents side. Det er ikke hver dag man får sådan en gave..

Men selvfølgelig har du ret, det er naturligvis det eneste rigtige at gøre, og mon ikke også at det er det trådstarter ender med.

Men af alle mennesker, havde jeg faktisk regnet med at du ville have et rigtigt kreativt forslag. Skynd dig at komme tilbage, den ø dræber din kreativitet Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men ejer trådstarter rettighederne til billederne? For rettighederne må vel ligge hos producenten?

Sådan som jeg også læser det, så er det producenten der ejer billedet. Men derfor er det stadig dumt at tage billede url fra trådstarters side. Man kan da i det mindste selv oploade billedet...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Casper Schneidereit:
men det mest fornuftige vil nok være bare at henvende dig til vedkommende med dit krav

Hold nu op hvor er du kedelig :o)

Her er alletiders chance for at få lidt gratis reklame, eller lidt sjov, på en konkurrents side. Det er ikke hver dag man får sådan en gave..

Men selvfølgelig har du ret, det er naturligvis det eneste rigtige at gøre, og mon ikke også at det er det trådstarter ender med.

Men af alle mennesker, havde jeg faktisk regnet med at du ville have et rigtigt kreativt forslag. Skynd dig at komme tilbage, den ø dræber din kreativitet Big Smile

Jeg kan bare forestille mig en masse situationer, hvor det kan risikerer at skade mere end det gavner. Et andet eksempel. Hvis shoppen der stjæler billeder, har et dårligt rygte / behandler sine kunder dårligt, vil NoTanShop blive associeret med det. Det vil være uheldigt :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Nu handler det her ikke om, hvem der har rettighederne til billederne.

Men om der bliver krænket ved at man direkte linker til en andens side, med billederne. Og det mener jeg faktisk er krænkende.

Men uanset, så er det dumt at gøre det, for flere og flere ligger jo vandmærker og andet i billederne i dag, og derfor kan man hurtigt få bagslag.

En anden ting, man skal passe på med, er at udnytte det for meget. For det kan som Casper siger være at nogle tror at den forurettede har via ikke lovlige midler været inde og ændre vedkomnes side. Da man jo hører mere om hackning end tyveri af billeder, som almindelig forbruger på nettet. Og det kan i sig selv være dårlig reklame.

Når man snakker om MILF billeder og andet, som jeg absolut bifalder, og synes er smukt, men som så meget andet, er en vang forstilling, lige som Disney. Da der i min aldersgruppe desværre ikke findes mennesker af denne kategori, så må der her henvises, at der så skal produceres billeder, og hvor man hurtigt  kommer ind i falsk reklame, da der jo ikke findes noget af omtalte i denne kategori af betydning der kan værdsætte ens, eller min interasse for sådan et emne der er af sandhed i det virkelige liv.

/Kenneth

Sidste del skal ikke tages seriøs.Embarrassed Men er et udtryk for en anden holdning inden for en underholdnings industri som undertegnede absolut ikke har kendskab til. Virkelig jeg kender intet til den, og de links der er i mine favoritter er noget som min mor og far har lagt der.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også udnytte det, og lave et banner med link til min egen side. Det er sgu noget svineri, at de ikke selv i det mindste henter billedet, og ligger op på deres egen domæne!

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha ha.. Der fik jeg mig morgenens griner.

Jeg synes det er en både sjov og fornuftig måde TanShop har udnyttet det på. At sætte billeder ind som kun har til formål at skræmme kunderne væk fra konkurrenten synes jeg er en dårlig ide, for hvem siger at de ender hos TanShop? Dette er simpelt, ikke for meget, og giver både links og reklame, så det synes jeg er en meget fin måde at udnytte situationen på.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)