Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor dum må man være når man stjæler billeder

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I stand corrected.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:47

Tim (NoTanShop):

Vi har tilrettet nogle producent billeder til vores webshop, her efter har en anden webshop valgt at stjæle billederne ved at linke til billederne på vores side. Egentlig får vi link juice på den konto men vi  har valgt at bruge det mere aktivt. Vi har indsat et reklame for os på deres side Cool  

http://www.lauraamalie.dk/Produktmenu/Ammet%c3%b8j/Overdele+N/Funmum+vente+-+ammetop+lilla.html

Skal vi bare lade dem forsætte og score links på den konto eller indsætte vores reklamer på siden indtil det bliver stoppet?

Hold kæft hvor må det være pinligt. Hvis man skal tage andres billeder, så gør det da ordentligt, så man ikke står i denne situation.

Kan man ikke lave et link i billedet så folk kommer over til dig, på din side??

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:22

Gita Street:

Mathias Bak:

I kan jo også lave en sjov javascriptinjection på deres side ;-) Basalt set kan i bare redirecte alle deres brugere til jeres eget domæne...

Hvordan vil du lave en JavaScript-injection når du ikke har adgang til at manipulere deres HTML dokument via eksempelvis en Iframe?

Deres HTML kode peger på en .jpg-fil. Så der ser jeg desværre en begrænsning hvor en redirect ikke er mulig. Hvis jeg har overset en mulighed er jeg meget nysgerrig.

Jeg mener godt man kan loade en cookie gennem et img tag. Hvis konkurrenten så har et affiliate program kan man sætte sin egen cookie igennem tagget og derved score 100% kommission på samtlige salg fra konkurrentens webshop. ;-) Men ja, hvis bare de havde stjålet med en iframe, så havde det været rigtig sjovt!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ændre dit banner til ''FORSVIND FRA DENNE SIDE OG SMUT OVER PÅ %DIT SIDE NAVN%''

Så for du flere kunder Smile Hehe :D

Venlig hilsen
Milos

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:56

Tim (NoTanShop):

Vi har tilrettet nogle producent billeder til vores webshop, her efter har en anden webshop valgt at stjæle billederne ved at linke til billederne på vores side. 

Nu spørger jeg sikkert dumt, men når nu det er producent billeder, så stjæler vedkommende vel ik billederne? Så er de vel offentlig tilgængelige til dem også, såfremt de handler ved producenten?

Men det er da en smart måde, at få placeret et banner på en konkurrents shop... Skype-Giggle

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:12

Ide: Sæt tracking op på billedet, så får du fuldt indblik i din konkurrents tal, i kan jo hive trafikkilder og alle mulige andre spændende tal ud :-)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg ville nok sætte teksten "Set til 229,- hos NoTanShop.Com" i billedet....

Eller "10% rabat hos NoTanShop.com. Brug rabatkoden LauraA"

Så kunne det måske blive en god forretning også...

mvh

Jan

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:00

Technocowboy:

Jeg ville nok sætte teksten "Set til 229,- hos NoTanShop.Com" i billedet....

Eller "10% rabat hos NoTanShop.com. Brug rabatkoden LauraA"

Så kunne det måske blive en god forretning også...

mvh

Jan

Det var da en fantastik tankegang du har! En fantastisk ide. Thumbs up på den!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg bevæger mig nok lidt i mod strømmen her. Det kan være fristende at lave alle mulige kreative indslag, men det mest fornuftige vil nok være bare at henvende dig til vedkommende med dit krav. Det kan hurtigt give bagslag, eksempelvis kan en ikke teknisk bruger måske få indtrykket af, du har hacket siden.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:14

Casper Schneidereit:

Jeg bevæger mig nok lidt i mod strømmen her. Det kan være fristende at lave alle mulige kreative indslag, men det mest fornuftige vil nok være bare at henvende dig til vedkommende med dit krav. Det kan hurtigt give bagslag, eksempelvis kan en ikke teknisk bruger måske få indtrykket af, du har hacket siden.

Men ejer trådstarter rettighederne til billederne? For rettighederne må vel ligge hos producenten?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)