Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mindre hjemmeside med indtjening

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Så melder jeg desværre pas.

Andre bud er stadig velkommen :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:

Du burde lige tilføje at ÆØÅ ikke må indgå i donæmenavnet.

Hvorfor?

Det er klart at det ikke er optimalt at der er æ, ø og å i domænet, men et domæne med æ, ø og å i kan sagtens omsætte for kroner og øre. Linkbuildingen bliver naturligvis besværliggjort, men udover det, så kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle købe et site, med tilhørende domæne der indeholder æ, ø og å :-)

Jeg er også klar over at nogle browsere ikke kan kapere æ, ø og å i domænenavnet.

Det kan ikke anbefales, men jeg har nu tjent nogle ret gode penge på æ, ø og å domæner.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:48

Som du nok selv siger så bliver det svært at markedsføre sig selv med ÆØÅ og hvis man ikke man markedsføre sig selv hvor er man så henne?

Så nej som jeg også selv sagde det kan ikke anbefales.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:55

AngryBird:

Som du nok selv siger så bliver det svært at markedsføre sig selv med ÆØÅ og hvis man ikke man markedsføre sig selv hvor er man så henne?

Så nej som jeg også selv sagde det kan ikke anbefales.

Well, man kan jo godt markedsføre sig selv. Det bliver bare besværliggjort. Det lyder som om at det er en "niche"-side han søger, hvor han egentlig helst vil have at folk kommer, klikker og går, og dertil kan et domæne med æ, ø og å være fint nok.

Det er klart at du nok ikke skal regne med at kunne bygge links via blog-kommentarer, men du kan stadig bygge links via egne blogs, artikeldatabaser osv.

Er der derimod en side, hvor man rent faktisk ønsker at folk kommer tilbage, så er et æ-ø-å domæne en dårlig idé.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:01

Morten må jeg på ingen måde råde ham til at droppe æøå donæmer, eller skal du blande dig igen og igen og igen.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AngryBird:

Morten må jeg på ingen måde råde ham til at droppe æøå donæmer, eller skal du blande dig igen og igen og igen.

Det er et forum, det er vist meningen man skal komme med sine argumenter, og meninger i forhold til de forskellige tråde.

Du rådede ham ikke til det, du gjorde det vel nærmest til en konstatering at han skulle undgå æ, ø og å-domæner, og selvom det er fornuftigt at undgå, så er det ikke alfa omega.

AngryBird:

Du burde lige tilføje at ÆØÅ ikke må indgå i donæmenavnet.

Men hey, hvis jeg har misforstået konceptet med et forum, så må du da gerne oplyse mig om hvorvidt jeg så burde befærde mig, på dette glimrende forum :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:12

Du burde befærde dig her skam :) Men ikke blande dig i mine indlæg når jeg skriver tak :) Jeg giver manden et godt råd, og det står jeg ved. Du har også selv sagt at du råder ham til at lade vær.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er mere besværligt at linkbuilde sider indeholdende Æ, Ø eller Å i domænenavnet.

Men trådstarter søger sider med en månedlig indtjening på 200-300 kr. Hvis han kan få sådan en side med Æ, Ø eller Å i domænenavnet til en fornuftig pris, så er det da fint og så bør han som sådan være ligeglad med hvad domænenavnet er. Den har jo bevist, at den kan tjene penge netop på trods af domænenavnet.

Enig med Morten.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:35

Jeg har GoForArt.dk som jeg aldrig har haft tid til at tage mig af, men der kommer stadigvæk besøg selvom siden har været lukket længe.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:03
Jeg takker for Jeres råd :).

Dahl desværre. Vil gerne have en side som har omsætning :)
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)