Nu har jeg efterhånden været her i en del år og læst ufattelig mange af disse: "Nej jeg kan ikke fortælle noget om min idé her på et forum" Oftest ender de selvsamme i indelukkede ideer i ingenting... fordi de fleste ideer vokser når de får modspil/medspil. ----------- Jeg har selv været der, selv holdt kortene tæt og selv kvalt gode ideer på den måde... I takt med min jeg har formået at tilrane mig erfaring indenfor digital markedsføring, har jeg værktøjerne til og mulighederne for dialog med andre. Dybt inspireret af stifterne 37signals og andre åbensindede IT-startuppers, er jeg tiltrukket af det at være hudløs ærlig omkring hvad man går og foretager sig under et startup. Jeg forestiller mig at benytte video blogging, alm blog, videoklip og diverse podcast. Det drejer sig om lancheringen af www.breakbuddy.dk som for alvor går i luften her den 01.01.12 Spørgsmålet er tvedelt: Jeg forestiller mig at snakke om følgende emner i forbindelse med startup, med hovedfokus på de ting vi løber ind i ved: - Forretningsplanen / strategien 1: Er det nu også klogt at smadre at det ud på nettet 2: Gider folk hører om sådan noget for en total ukendt mod minimal økonomisk gevinst i tidligere startups. (Læs ukuelig eller dum) Hvad siger i? |
app installeret hvad med en uk version og nogle andre sprog