Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på min hjemmeside - giv feedback.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

forsiden

kun enkel produkter i rækken nederste på siden altså dem logo design , pretashop med mere ..

for meget mellemrum imellem tilbud køre med alle på siden , til den næste menu især dem som sider ved lille kunne side blive mere overskuelige med mindre mellemrum der er for stykke hvor der er intet.

proces siden

forklare gerne også med grafik og teksten husk et par under overskrifter derved er teksten nemmere at læse

kontakt siden

kontakt siden frem med cvr nummer

social aktive

vis er fremme med nyste google plus er også en fordele nu.

lave menu

men de ting du laver facebook siden og alt det andet , man kan ikke se det fra de andre sider skal tilbage til forsiden

info produkter

frem med lidt mere info , banner design hvordan opsættes det i htlm eller hvordan jeg forstår ikke alle produkterne men flere af produkt sider virker så kan regne ud i opbygning fasen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:53

Tak for god feedback mikael :)

Jeg er klar over nogle ting som du siger, og andre må jeg lige rette på :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 23:43

Håber der kan gives lidt mere feedback :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:14

Nova theme, ja det ser vi efterhånden mange stedet.. Siden du er designer, hvorfor ikke lave en unik side, i stedet for at bruge det samme som mange andre?

Først og fremmest er det jo indtrykket af hjemmesiden de besøgende få smækket i ansigtet, og det ligner bare alt det andet der findes derude.

Uden at være for grov, personligt kan jeg ikke lide at der ingen afgrænsninger er på siden, i hvert fald på forsiden. Det ligner bare at det hele flyder sammen, at tilfældige ting er placeret rundt omkring.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:48

Jeg bryder mig ikke om at billedet i midten til venstre går ud over den hvide kant. Hvis den hvide kant skal være der synes jeg at du skulle holde billedet indenfor rammen.

Det samme med teksten for "Bulldesign tilbyder lave priser" der går teksten ud over den hvide ramme i højre side. Det ser i mine øjne ud til at man ikke helt har kunnet få siden til at passe til det man vil fylde ind.

Din footer på forsiden forsvinder ned unde min skærm så jeg ikke kan se den. Når der så samtdig er meget fri plads mellem "Nyeste logoer" teksten virker det underligt.

Jeg synes du bruger for mange teskttyper og størrelser. Du har rigelig med spræl på din side i form af dine logo eksempler, så jeg synes du ellers skal holde resten af siden så rolig som mulig.

Søge ikonet ligger ind under den hvide ramme i højre side hos mig og når man klikker står teksten på engelsk "Search this site"

På kontakt siden bruger du ikke samme designedew knap på "send besked" som på "Submit" og Reset" det ser sådan lidt halvfærdigt ud. Sådan noget synes jeg er en dræber når man er ude og lede efter en designer. For "når han ikke engang går op i perfektion på sin egen hjemmeside så gør han det nok heller ikke på de opgaver han laver".

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 14:04
Hej thomas :)

Tak for konstruktivt feedback.

Jeg har brugt hele min morgen på at rette siden.
På min pc er der bestemt INTET der går ud over dem hvide kant. Du kan prøve at sende ay screenshot på hvordan din side ser ud.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)