kontakt siden øverst op med cvr nummer igen på denne side samme med adresse info det skaber troværdighed.
overskrifter h1 h2 h3
kan ses de ikke rigtige bruges på siden det gør siden mere overskuelig og lidt mere søgevenlige start hver side med grund emme med h1 overskrift og under overskrifter bruges h2 h3 og måske h4 dette viser hvad der er vigtigste på siden.
hver gang et kerne ord nævens linker du hen til en side der omhandler dette emme denne side starter med h1 om dette kerne ord, du lave en ordbog eller en wiki side lige som her på amino.dk , kan også lave alm. under sider om dette emme.
titlen
udnyt google viser op til 67 tegn lave lang sigende om siden og husk domæne ligger man nummer 1 med lige vel hvad
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg kan godt se at vi kun bruger h1 tag, jeg vil sige videre til udvikleren at underoverskrifterne skal have h2 og h3 tag.
Jeg har været lidt usikker på brug af interne links på den måde du skriver det på. Både om det giver noget SEO-mæssigt og om det gør siden forvirende. Har du gode erfaringer med det?
Ja titlen er helt sikkert ikke god. Der er egentlig skrevet en god title ind i backend systemet, så vi skal have set på hvorfor den ikke kommer frem.
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Jeg kan godt se at vi kun bruger h1 tag, jeg vil sige videre til udvikleren at underoverskrifterne skal have h2 og h3 tag.
Jeg har været lidt usikker på brug af interne links på den måde du skriver det på. Både om det giver noget SEO-mæssigt og om det gør siden forvirende. Har du gode erfaringer med det?
Ja titlen er helt sikkert ikke god. Der er egentlig skrevet en god title ind i backend systemet, så vi skal have set på hvorfor den ikke kommer frem.
seo giver det en del , dog er bruger venligheden vigtigere der skal tænkes over hvordan det gøres ikke alle systemer er det lige let at lave en interne links struktur på siden, jeg ved ikke alt hvad der er muligt på siden i dit cms system
vent med at lave til det er muligt i cms systemet før kan laves overskueligt er nummer 1 , dog vis laves korrekt vil det øge bruger venligheden da man nemt finder den info man leder efter nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Alt i alt et meget fint og overskuelig site. Jeg savner lidt noget kontrast og noget billedmateriale i stort. Noget der underbygger at vi taler storformatprint.
Alt i alt et meget fint og overskuelig site. Jeg savner lidt noget kontrast og noget billedmateriale i stort. Noget der underbygger at vi taler storformatprint.
Meget enig her.
En fin og brugervenlig side, men jeg savner wow effekten. Er også lidt i tvivl omkring jeres blå farve - siden virker lidt "gammeldags". I skal konkurrerer i en branche hvor grafisk design er i højsæde og der synes jeg, at jeres design halter lidt. Tager man jeres andet site http://www.illux.dk/, så har jeg wow effekten og har lyst til at klikke videre.
Selvom I gerne vil slå på billige priser, så synes jeg stadig forsiden mangler en del.
Tak for input. Jeg syntes at i har ret i det med billedmateriale. Det vil vi gå i gang med, måske i stil med flash rotationen i toppen af eksempelvis www.illux.dk/dit-foto/ .
Johannes du har helt ret i din betragtning omkring design kontra billige priser. Vi vil nemlig gerne slå på billige priser på denne side, men du har ret i at der stadig mangler noget wow og noget finesse.
I er spot on gode. Tak for det.
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Jeg ville kigge lidt på priserne, jeg kiggede lige på det første produkt på siden: http://www.elefantprint.dk/mega-roll-up-banner som jeg synes virker forholdsvis dyr. Hvis jeres prissætning generelt ligger i den høje ende, så ville jeg slå mere på kvaliteten end på "urimeligt små priser". Der er bestemt ikke noget galt i ikke at være den billigste, men så skal man i min verden ikke prøve at give udtryk for det. Det koster på troværdigheden - så hellere skrive noget om, hvorfor kvalitet koster, og at man får et gedigent produkt, der ikke bare er low-cost made in China.
Prismæssigt ligger vi på de fleste produkter under konkurrenterne. Men jeg er enig i, at dette produkt virker dyrt uanset hvad andre tager for den. Jeg vil sørge for at fremvise nogle produkter på forsiden, hvor man kan se, at vi er billige. Det kunne eksempelvis være vores standard roll up til 627 kr. (http://www.elefantprint.dk/roll-up-banner/eco-roll-up-banner)
Tak for tippet.