Hej Aminoer. Jeg mangler noget konstruktiv kritik til mit site. Sitet et stadigvæk i sin spæde start, og har stadigvæk mange ideer til den, men mangler stadigvæk nogle ideer udefra, så jeg kan se perspektivet fra en anden side af. hjemmesiden hedder http://www.awayrejser.dk vil blive glad for hvis i gad at bruge 5-10 min på at se hvad I synes der kunne laves om :-) KONSTRUKTIV KRITIK :-) Mvh Martin Nielsen |
Hej Martin
God idé du har, men der er garanteret meget konkurrence på det. Først og fremmest så er her lige et ordenligt link awayrejser.dk .
Mit første indtryk er at siden er mangelfuld, men det er jo også klart hvis den er i opstartsfasen. Jeg tror du skal arbejde med dit farveskema, og finde nogle gode farver der passer godt sammen. Godt nok er designet retro, men er det retro man forbinder med rejser, sol, varme osv.?
Derudover, så bliver siden ikke vist rigtigt her (FireFox 8.0). Den røde streg i toppen blokerer for den nederste del af dit slogan. Dine breadcrumbs og "posted in" osv. bør oversættes til dansk. Du skal også kigge på titlerne på dine indlæg, og udnytte dem bedre.
Jeg tror også du skal passe på med din Facebook-side. En side der hedder awayrejser.dk får aldrig nær så mange likes som en der hedder jeg elsker at rejse. Tænk en smule ud af boksen.
Du skal også have gang i noget SEO, må jeg foreslå All-In-One-SEO plugin, som fås til Wordpress.
I øvrigt smutter jeg en tur til Gran Canaria om 18 timer, men det er en helt anden historie