Hej venner. Nu har jeg fået min webshop op og køre, og mit første varelager på plads. Da det er min første butik, ønsker jeg feedback fra jer. Webshoppen er hostet via goldenplanet.dk Min idé med sitet er at sælge sjove, skøre og anderledes ting til lave priser. Jeg har alt ligefra sjove iPhone etui'er til slangebøsser. Kig ind og lad mig høre hvad du syntes. Jeg har engro salg også. Kunden kan opnå -30% på hele sortimentet, hvis de bestiller minimum 50 ting ad gangen. Dette gøres ved: "Opret dig som firma under "opret konto". Derefter tryk på fanen "Kontakt os" i toppen af siden. Skriv dine info samt "butik" i tekstfeltet. Du vil nu blive registreret under forhandlerrabatten indenfor 24 timer." Der er dog en leveringstid på mellem 21-41 dage, da det skal hentes hjem internationalt. Er dette et lidt for godt tilbud med -30%? Eller syntes du det passer fint? Jeg ønsker at få så mange kunder som muligt her i opstartsfasen. Facebookside: www.facebook.com/CbraogKO - Den er dog ikke færdig endnu. Men det kommer :) Tak for din tid. Mvh Christian Danielsen |
Feedback på min webshop - AlTeRNaTivE Gaveidéer
- 1
Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads
Billige varepartier til Private og Erhverv
Er dog ikke så vild med dit logo, som virker en anelse barnligt... men kan godt være det bare er mig, det passer jo vel til produkterne kan man sige :D Held og lykke med salget ! |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
bog staver farverbog staverne i banner er svære at læse da alle farver er forskellige . tekst farvefarverne imellem links tekst farve i menu er tæt ved baggrund farve derved svært at læse. der blandes store og små bog staver samme det gør teksten svær at læse kontakt sidenkontakt siden frem der med jeres cvr nummer det skaber troværdighed overskrifterhusk brug h1 i overskrifter h2 h3 i underoverskrifter det gør siden mere seriøst . produkt beskrivelsermange produkter forstår jeg ikke udvide produkt beskrivelserne interne linkslav interne links ved kerne ord og ting der gentager sig der forklares igen og igen der linker du til en side skriver om dette er denne side starter med h1 omkring dette kerne lige som amino.dk wiki side , du kan også lave det som almindelige side |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er helt enig med Iversen i det med logoet. Det er okay at prøve noget alternativt, men nogle gange falder eksperimenter kikset ud, og det er tilfældet her. Det er nogle STYGGE farver, ja, undskyld! Teksten på forsiden er faktisk helt fin, men fonten! Hold op med at lege med fonten! Det kan irriterer læserne. Jeg siger ikke, at det irriterer alle, men jeg må hele stoppe op og nærlæse, og jeg ender op med: - Hvad fanden er det, der står???? "HURRA HURRA - Tillyke til dig!" - ret Tillyke til Tillykke. "... samt mest misforståede opfindelser - Kun for at du ..." - ret Kun til kun. Under firmaprofilen har I skrevet "Målet med webshoppen er at kunne samle de skøreste og sjoveste ting fra internettet et sted, og gøre det muligt for kunderne at købe dem til utroligt gode priser." Den sætning foreslår jeg ændret til "Målet med webshoppen er at kunne samle de skøreste og sjoveste ting fra internettet på eet sted og gøre det muligt for kunderne at købe dem til utroligt gode priser." Overskriften, Firma profil: Ret font-farven, så ordene kan læses. Det gælder også overskrifter på andre sider. Firma profil skrives Firmaprofil eller Firma-profil. Forsidens venstre-kolonne er helt ok. Det samme gælder højre-kolonnen. |
Kan se, at Mikael og jeg er enige om font-farverne. Mikael nævner manglende CVR på Kontakt os, men det står under Firmaprofil, der svarer til Om os, og for mig er det ok. Ved ikke, om Mikael er enig. |
Okay jeg nået ikke lige at kigge på siden om os men der var også lige pludselige mange sider der ønsket feedback, så nået ikke lige den side , jeg vil dog sige det er en lille fordel at den ekstra linje med cvr nummer også er på den siden, jeg sige det giver siden lidt ekstra troværdighed, når alle måske ikke tjekker alle siderne. |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tusind tak for de mange forslag / rettelser. Jeg vil prøve at ændre dem alle så de fremstår mere brugervenlige. :) Tak for jeres tid. Ang logo er dette mit første selvlavet. Syntes de farver er sjove og alternative, og passer godt til varerne. Men vil helt klart undersøge muligheden for hvad et nyt koster, når der er lidt på bankbogen igen. :) Ha det godt. Christian |
Tilykke med din webshop. Jeg syntes at første gang man ser den bliver man sådan lidt " arghhhh alt for meget på tekst på start siden" jeg ville nok passe lidt på med hvor meget tekst og farver ( er nævnt af de andrer aminoer) Syntes du skulle arbejde mere med layoutet ;) men en webshop er jo også noget der bliver udviklet jo mere man lære om det. Jeg ville nok ikke selv bruge det meste af forsiden på at have en boks med likes fra facebook. Facebook er fin også når du skal til at lave seo, men du skal sælge ting og syntes ikke rigtig at jeg ser så meget af det på forsiden. Dine fotos af de forskellige ting du sælger ville se pænere ud hvis baggrunden var transperent. Jeg ville nu også anbefale dig at smide cvr nummer samt din adresse på forsiden. Håber ikke at jeg er alt for negativt kun ment godt. Og tillykke igen. Hilsen Michael clausen |
Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne
Tak for input. Jeg har ændret de mange gode forslag i er kommet med. Har dog ikke ændret / gennemrettet alle vareteksterne endnu, men det er næste skridt. Hvis i har flere forslag, eller andre har nogle nye input er i meget velkomne til dette også. Måske nogen har nogle idéer til hvor jeg kan videresælge mine varer mod provision over nettet? Dette spørgsmål vil jeg dog oprette senere under en anden kategori :) Tak for jeres tid. |
Jeg ville ændre hele midterfeltet. Vis en masse sjove alternative gaver i et billede, eller lad det være highlights fra shoppen i det øverste midterfelt. Ryk det kæmpe facebookvindue ned i højre hjørne og lad det fylde en fjerdel af, hvad det gør nu. |