Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stjerner her på debatten?

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej 

problemet er løst........dialog kan blive lukket....

undskyld men skriver lige

mange grunden kan være du har anden kultur baggrund kommer fra Litauen det er ikke let at komme til danmark og formulere sig og skrive perfekt dansk desuden anden kultur kommer det gør en anden indgangs vinkle du har måske nogle gange anden livs erfaring der gør folk ikke forstår en , men vi er forskellige mennesker her på forummet alle

videre formidle hvem er tit afgørende for at forstå en anden mening , for det er en anden livs erfaring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:19
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det passer ikke at det kun er én person der giver dig et-taller, jeg ved personligt at jeg har givet dig en del, og som oftest er du også selv god til at placere dig lige i skudlinien for øretæverne ... og jeg indrømmer da gerne jeg skal være den sidste til beskylde andre for provokationer, og det er da også frisk at stille op til øretæver af og til ... men det er bestemt ikke frisk at stille sig op bagefter og tude når man så får øretæverne.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 01:30

Mikkel Mikjær Christensen:

Det passer ikke at det kun er én person der giver dig et-taller, jeg ved personligt at jeg har givet dig en del, og som oftest er du også selv god til at placere dig lige i skudlinien for øretæverne ... og jeg indrømmer da gerne jeg skal være den sidste til beskylde andre for provokationer, og det er da også frisk at stille op til øretæver af og til ... men det er bestemt ikke frisk at stille sig op bagefter og tude når man så får øretæverne.

I det her tilfælde må det være i sin ret at "tude", da det da MÅ være direkte irriterende at blive forfulgt af ét enkelt individ, og selvom vi er en del der giver hende 1-stjerner af og til, så gør vi det jo ikke ved alle de indlæg vi kan komme til. Jeg gør i al fald ikke.

Det er klart at man altid kan blive udsat for øretæver, og hun piver jo heller ikke over de som rent faktisk er berettiget, men her er der jo tale om at en person vel nærmest "systematisk", går efter alle indlæg hun har skrevet og giver hende 1 stjerne for disse. Det ville jeg nu også blive ret træt af hehe :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det passer ikke at det kun er én person der giver dig et-taller

Yes

Meget ofte er det nonsens det der bliver skrevet. Eks. håndværkere til 99 kr. i timen. Som simpelthen ikke kan lade sig gøre.

Vi ved da godt at der i Danmark er noget der hedder minimumsløn og mindste løn, og om man er overenskomstdækket eller ej.

Men det er ikke pointen. Men parterapeuten kører der ud af, med at der ingen mindste løn er i Danmark, og det er korrekt men det er ikke pointen, og derfor bedømmes en sådan indsats fra min side af med 1 stjerne. Fordi det efter min bedømmelse er dårligt og vildledende, og langtfra pointen.

Nu kan man jo hellere ikke se hvilke PMer der kan verserer imellem debattørene.

F.eks. i mit tilfælde har du også sendt en privat mail med trusler om det hele og det store juridiske apperat i anvendelse endda med tidsangivelse.

Den har jeg selvfølgelig ikke efterlevet, fordi der ikke er "fugls føde på den sag" Sådanne forhold gør nok ikke en venligere stemt imod dig.

Men forfølge dig med stjernekasteri vil jeg ikke gøre. Men de fleste af dine indlæg bedømmes ikke af mig, til at have den store værdi.

Et godt råd kunne være ? tænkt dig lidt om inden du farer til tasterne.

Iøvrigt kan jeg oplyse, at jeg også i "ny og næ" forfølges at "stjernekasteri" (1 stjerne). Men det giver mig da ikke anledning til at klage ustandselig til moderatorer eller til M.T.

Dog hr jeg fået henvendelser fra disse og udtalelser hvori det klart fremgår, at disse ikke rigtig kender baggrunden, men laver nogle forhastede konklusioner på et alt for spinkelt grundlag. No

Men gider man ? at forfølge det som debatør overfor Amino? Men her kan man sagtens med tiden opleve en uretfærdighed.

WinkMåske også derfor at nogle debatører falder fra ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:02

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Det passer ikke at det kun er én person der giver dig et-taller

Yes

Meget ofte er det nonsens det der bliver skrevet. Eks. håndværkere til 99 kr. i timen. Som simpelthen ikke kan lade sig gøre.

Vi ved da godt at der i Danmark er noget der hedder minimumsløn og mindste løn, og om man er overenskomstdækket eller ej.

Men det er ikke pointen. Men parterapeuten kører der ud af, med at der ingen mindste løn er i Danmark, og det er korrekt men det er ikke pointen, og derfor bedømmes en sådan indsats fra min side af med 1 stjerne. Fordi det efter min bedømmelse er dårligt og vildledende, og langtfra pointen.

Nu kan man jo hellere ikke se hvilke PMer der kan verserer imellem debattørene.

F.eks. i mit tilfælde har du også sendt en privat mail med trusler om det hele og det store juridiske apperat i anvendelse endda med tidsangivelse.

Den har jeg selvfølgelig ikke efterlevet, fordi der ikke er "fugls føde på den sag" Sådanne forhold gør nok ikke en venligere stemt imod dig.

Men forfølge dig med stjernekasteri vil jeg ikke gøre. Men de fleste af dine indlæg bedømmes ikke af mig, til at have den store værdi.

Et godt råd kunne være ? tænkt dig lidt om inden du farer til tasterne.

Iøvrigt kan jeg oplyse, at jeg også i "ny og næ" forfølges at "stjernekasteri" (1 stjerne). Men det giver mig da ikke anledning til at klage ustandselig til moderatorer eller til M.T.

Dog hr jeg fået henvendelser fra disse og udtalelser hvori det klart fremgår, at disse ikke rigtig kender baggrunden, men laver nogle forhastede konklusioner på et alt for spinkelt grundlag. No

Men gider man ? at forfølge det som debatør overfor Amino? Men her kan man sagtens med tiden opleve en uretfærdighed.

WinkMåske også derfor at nogle debatører falder fra ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

det er ikke ulovligt at arbejde under mindste løn , det er ulovligt ikke at have arbejdes tilladelse

det er fagforening der bestemmer løn der ingen lov der tvinger en ind i den , der er ingen lov der bestemmer også at du skal kræve mindste løn der , men du kan kræve det

der har været oppe at køre der kan kræves ved lov 60 kroner i time og den lov skal overholdes http://vbn.aau.dk/da/clippings/mindsteloen-kan-blive-indfoert-ved-lov(a145d29c-b840-49d7-a7f7-ed93eba30b9c).html

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:10

Jeg kan ikke redigere i indlæg så poster igen , men her et par gode tips .

Jeg vil anbefale du videre formidler en artikel eller lov tekster der linkes til som er en troværdig kilde , jeg fundet artiklen fra aalborg universitet det er en troværdig kilde , sådanne kilder videre bringer viden .

Jeg ved sådan set, godt også dummer mig , nogle gange og vidste siger noget forkerte og ikke finder den viden artiklen der formidler jeg har ret har jeg ikke ret men det lære jeg også noget af , og spørger selv om får minus det motivere en for man har ikke den viden.

Vis finder en artiklen som her omkring mindste løn så har du ret , du har loven på din side , det du gør er på lovens side og derved lære du de andre en viden .

I sidste ende vil det normalt ske du får plus stjerner for du har taget dig tiden til at finde disse lov tekster eller artikler der er troværdig , derved har du formidlet en viden og derved har du gjort en anden amino.dk bruger klogere .

Dog koster det tid at finde al viden artikler og lov tekster ikke alle har nogle gange timer til finde disse lov tekster derved kan det gå hen at den forkerte får masser plus stjerner da andre mener han har ret , men det er kun grundet fordi den der fik minus ikke formidlet al viden med lov tekster dette koster tid tit at finde og alle har ikke tid til altid nogle finder jeg det

jeg bruger også meget tid tit , derfor har jeg også mange indlæg skrevet da jeg tit bliver klogere hen ad en debat tit har jeg ikke al viden fra start af men finder mere hen ad debatten læser andre artikler og tekster og dem videre formidler jeg videre derfor bliver det lange tråde da lære hen ad vejen tit.

Derved motivere det en når man kan se ukorrekte minus , danske lov er jo loven den skal vi alle holde , det er ikke fagforening der er loven

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Ib

Du bliver ved! Og for at more mig kan jeg fortælle.....Selvfølgeligt kan det lade sig gøre at have en håndværker til 99+moms! OM det er nonsens? ER ikke enig, men nonsens bringer kunder.Og jo alle aminoer i kan få en håndværker fra mig til 99+moms har en tømrer og en murer pt, de er igen ledige efter nyt år, så book gerne på www.lokaldistribution.dkBig Smile

Og Ib du også synes at mit www.aupairagency.dk er for meget eller hvad du har på tidspunkt kommenteret......og jeg synes det er spændende med et nyt projekt.....og jeg kan ikke lide at det er kun noget negativ bras der kommer ud af dig......Sad

Ib måske skulle du læse mit indlæg før du kommenterer den, da det handler om EN person der har givet mig 1 stjerne for alle indlægs! Jeg er helt klar over at af og til er jeg ret provokerende(hvis man vil provokeres).

så igen for 110001 gang beder jeg dig om at holde væk fra mine indlægs for du kommer aldrig med noget konstruktivt.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:20

parterapeuten:

Hej Ib

Du bliver ved! Og for at more mig kan jeg fortælle.....Selvfølgeligt kan det lade sig gøre at have en håndværker til 99+moms! OM det er nonsens? ER ikke enig, men nonsens bringer kunder.Og jo alle aminoer i kan få en håndværker fra mig til 99+moms har en tømrer og en murer pt, de er igen ledige efter nyt år, så book gerne på www.lokaldistribution.dkBig Smile

Og Ib du også synes at mit www.aupairagency.dk er for meget eller hvad du har på tidspunkt kommenteret......og jeg synes det er spændende med et nyt projekt.....og jeg kan ikke lide at det er kun noget negativ bras der kommer ud af dig......Sad

Ib måske skulle du læse mit indlæg før du kommenterer den, da det handler om EN person der har givet mig 1 stjerne for alle indlægs! Jeg er helt klar over at af og til er jeg ret provokerende(hvis man vil provokeres).

så igen for 110001 gang beder jeg dig om at holde væk fra mine indlægs for du kommer aldrig med noget konstruktivt.

Det helt vilde ved denne og tråd - bl.a. især citerede indlæg - er at du er terapeut. W00t???

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@parterapeuten

Værsgo: http://vek.seo-lex.dk/hent-gratis-kapitel.html

Det gratis kapitel i Rosenstands nye bog handler om det at modtage kritik og hvordan man får noget godt ud af det.

Jeg synes personligt det var en god oplevelse at læse (og få genopfrisket hvorfor det er godt når nogle kritiserer) og jeg tror faktisk at du kunne trænge til det også. Når du får kritik er det næsten altid hele verdens skyld og det er altid forsvar eller benægtelse. Du skulle prøve med dialog.

Når Ib og flere andre skriver at det umuligt kan lade sig gøre at sende en håndværker ud til 99/timen så husk at der sikkert er en masse andre der tænker det samme. Måske du skulle vende den om og sige tak for kritikken og overveje hvordan du kan kommunikere dit tilbud bedre ud så flere bestiller dine håndværkere.

Når jeg nogle sjældne gange skriver om vores ydelser herinde plejer jeg at sige til min kollega at jeg håber der kommer en MASSE kritik og kon-kollegaer der blander sig. På den måde får jeg endnu bedre mulighed for at fortælle om vores fremragende produkter Wink

Det er helt uden pis at jeg ELSKER kritik, det giver alle muligheder for at uddybe og for at vise folk hvorfor de skal vælge os, og ikke mindst giver det mulighed for at se hvor det er der sker misforståelser så man kan forbedre sin kommunikation.

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:44

Jacob Rohde:

parterapeuten:

Hej Ib

Det helt vilde ved denne og tråd - bl.a. især citerede indlæg - er at du er terapeut. W00t???

Terapeut er ikke en beskyttet titel, så alle kan kalde sig det. Desværre.. Kan ikke anbefale nogen at gå til terapeut uden at undersøge nøje hvad baggrund den såkaldte terapeut har. 

Psykologer, derimod, har en lang teoretisk uddannelse bag sig.

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)