Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stjerner her på debatten?

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

@parterapeuten

Værsgo: http://vek.seo-lex.dk/hent-gratis-kapitel.html

Det gratis kapitel i Rosenstands nye bog handler om det at modtage kritik og hvordan man får noget godt ud af det.

Jeg synes personligt det var en god oplevelse at læse (og få genopfrisket hvorfor det er godt når nogle kritiserer) og jeg tror faktisk at du kunne trænge til det også. Når du får kritik er det næsten altid hele verdens skyld og det er altid forsvar eller benægtelse. Du skulle prøve med dialog.

Når Ib og flere andre skriver at det umuligt kan lade sig gøre at sende en håndværker ud til 99/timen så husk at der sikkert er en masse andre der tænker det samme. Måske du skulle vende den om og sige tak for kritikken og overveje hvordan du kan kommunikere dit tilbud bedre ud så flere bestiller dine håndværkere.

Når jeg nogle sjældne gange skriver om vores ydelser herinde plejer jeg at sige til min kollega at jeg håber der kommer en MASSE kritik og kon-kollegaer der blander sig. På den måde får jeg endnu bedre mulighed for at fortælle om vores fremragende produkter Wink

Det er helt uden pis at jeg ELSKER kritik, det giver alle muligheder for at uddybe og for at vise folk hvorfor de skal vælge os, og ikke mindst giver det mulighed for at se hvor det er der sker misforståelser så man kan forbedre sin kommunikation.

vis du har bemærket er det sikkert uden overenskomst det er tilladt at arbejde under mindste løn og det gør tit udenlandske arbejdes kraft og vis kigger i hendes profil kommer hun fra litauen det er et land hvor der tit kommer håndværker fra der arbejder under mindste løn

man skal tage imod kritik med den skal også være rigtige , vis hun kan tilbyde fordi det ikke er danske arbejdes er det lovligt vis de har arbejdes tilladelse og det er der ikke noget i vejen med.

jeg ved dog håndværker hader disse udlænding da de under byder market de har det svært ,men i alt må jeg bare være mere aktive og jeg håber flere støtter hende fremover denne tråd har jeg lært der gives en de ikke korrekt minus til hende ,men jeg har lært en del i dag efter denne her tråd og måske var jer der skulle tage den kritik hun giver til jer til jer

det ville forbedre kommunikation vis man troet mere på hinanden og lytter mere hvorfor kan tilbyde den pris

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

jeg har ingen fra litauen , og jeg vil lige sige at jeg har 2 ægte danskere... helt ægte der arbejder for mig for under 99 i timen:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja altså jeg får altid dårlige stjerner, det er jeg skide god til :P Aner ikke hvad jeg gør forkert, mod alle disse seriøse forretnings folk..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

KLnd:

Terapeut er ikke en beskyttet titel, så alle kan kalde sig det. Desværre.. Kan ikke anbefale nogen at gå til terapeut uden at undersøge nøje hvad baggrund den såkaldte terapeut har. 

Psykologer, derimod, har en lang teoretisk uddannelse bag sig.

Hej 

nu er jeg udd terapeut og jo man kan blive uddannet til dette. Terapeut eller( par og psykoterapeut) som jeg nu er, og en psykolog er to meget forskellige uddannelser.De er baserede på forskellige teorier og teologier........

Terapuet ellerpar og psykoterapeut udd. tager ligeså lang tid som bachelor psykolog. Og det er 3.5 år. Uddannelser er meget forskelige .. her er et par eksempler.

F.eks i psykologi studium underviser man ikke i par konflikter.

Psykologi studium kan man have som fjern undervisning dvs det er ikke nødvendigvis møde pligt, men det er det på terapeut udd.

Som terapeut må man rådgive klienten, og vejlede ud fra sit egen perspektiv, som psykolog må man ikke gøre dette....Wink

Så din kommentar opfatter jeg ikke som kritik men uvidenhed fra din side.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:50

parterapeuten:
forskellige teorier og teologier....

Jeg spørger lige, af den bedste årsag der findes for at spørge, nemlig uvidenhed :-) Men teologi er læren om Gud, og hvad har det med psykologi og psykoterapi at gøre? Endvidere er psykoterapi og psykologi ganske rigtigt to forskellige studier, men begge tager da udgangspunkt i Freud, Jung og de andre wienerskoler?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:57

parterapeuten:

Hej

jeg har ingen fra litauen , og jeg vil lige sige at jeg har 2 ægte danskere... helt ægte der arbejder for mig for under 99 i timen:)

det lyder super jeg tror på dig man skal lære og tro på folk selvfølgelige før starter tjekker man dem hvem er de men det gør jeg skam også dem der arbejder til plus 200 kroner prisen høj eller lav er ikke det der altid bestemmer heri livet om man får den bedste vare eller som her en håndværker

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:00

parterapeuten:
og jeg vil lige sige at jeg har 2 ægte danskere... helt ægte

Er der stamtavle på dem?

Og så den mere seriøse afdeling. Jeg er ikke sikker på at det er en kvalitet i sig selv at håndværkeren er dansker. Jeg tror jeg det væsentlige - i hvert fald for mig - er om de har et svendebrev har de det, tvivler jeg på at de vil arbejde til 99 kr. i timen. Eller under, for jeg går ud fra at du også skal have en lille bid af kagen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:

parterapeuten:
og jeg vil lige sige at jeg har 2 ægte danskere... helt ægte

Er der stamtavle på dem?

Og så den mere seriøse afdeling. Jeg er ikke sikker på at det er en kvalitet i sig selv at håndværkeren er dansker. Jeg tror jeg det væsentlige - i hvert fald for mig - er om de har et svendebrev har de det, tvivler jeg på at de vil arbejde til 99 kr. i timen. Eller under, for jeg går ud fra at du også skal have en lille bid af kagen.

man skal lære og tro på folk til modsatte er bevidste

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11

jesperlh:

parterapeuten:

Jeg spørger lige, af den bedste årsag der findes for at spørge, nemlig uvidenhed :-) Men teologi er læren om Gud, og hvad har det med psykologi og psykoterapi at gøre? Endvidere er psykoterapi og psykologi ganske rigtigt to forskellige studier, men begge tager da udgangspunkt i Freud, Jung og de andre wienerskoler?

præster er også en slags psykologer ved død sjæle sorger støtter præster en i lokal samfundet ved godt i det modern danmark ikke er populært der går folk til psykologer,samfundet ændre sig men stadigvæk fungere præster som en du kan snakke med i om dine sorger og de har tavsheds pligt , jeg har nemmelige kristendom i skolen så man lære lidt om præster arbejde

http://kathrine.blogs.berlingske.dk/2009/02/26/forskellen-pa-en-psykolog-og-en-pr%C3%A6st/

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

jesperlh:

parterapeuten:

Hej nej psykologi studium gør, par og psykoterapi studium gør ikke.[;)

og jo der er stamtavle på mine håndværker og de har stempler i øren...... ellers kan de jo ikke arbejde for mig.. og jeg kalder  dem for nummer 123+124 Geeked

www.aupairagency.dk 

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)