vis du har bemærket er det sikkert uden overenskomst det er tilladt at arbejde under mindste løn og det gør tit udenlandske arbejdes kraft og vis kigger i hendes profil kommer hun fra litauen det er et land hvor der tit kommer håndværker fra der arbejder under mindste løn man skal tage imod kritik med den skal også være rigtige , vis hun kan tilbyde fordi det ikke er danske arbejdes er det lovligt vis de har arbejdes tilladelse og det er der ikke noget i vejen med. jeg ved dog håndværker hader disse udlænding da de under byder market de har det svært ,men i alt må jeg bare være mere aktive og jeg håber flere støtter hende fremover denne tråd har jeg lært der gives en de ikke korrekt minus til hende ,men jeg har lært en del i dag efter denne her tråd og måske var jer der skulle tage den kritik hun giver til jer til jer det ville forbedre kommunikation vis man troet mere på hinanden og lytter mere hvorfor kan tilbyde den pris |
Hej
jeg har ingen fra litauen , og jeg vil lige sige at jeg har 2 ægte danskere... helt ægte der arbejder for mig for under 99 i timen:)